خبرهای داغ:
از هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 15:30 تراکتورسازی تبريز در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود كه برد 1 بر صفر این تیم، به طور موقت به صدر جدول برگشت.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۹۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، تیم تراکتورسازی در شرایطی نیم فصل دوم به میدان می رفت که با جدا شدن سروش رفیعی از این تیم و پیوستن نورالهی و عالیشاه، امیدوار بود به روند خوب نیم فصل نخست خود ادامه دهد.

استقلال خوزستان نیز با جذب آرش افشین در نیم فصل دوم، تلاش داشت نخستین بازی خانگی خود در نیم فصل دوم را با برد آغاز کند.

نیمه نخست از سوی دو تیم تقریبا پایاپای دنبال شد هرچند در دقایقی از بازی، تیم میزبان بهتر توپ را به چرخش در آورد و موقعیت های برای گشودن دروازه تراکتورسازی داشت که به گل منتهی نشد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

نیمه دوم نیز از سوی بازیکنان استقلال خوزستان بهتر آغاز شد ولی این امیر قلعه نویی(سرمربی تراکتورسازی) بود که با تعویض های مناسب خود توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد.

در دقیقه 86 روی ضربه کرنر، مهدی شریفی با ضربه سر اقدام به گلزنی کرد تا نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازی میهمان شود.

در ادامه بازیکنان تیم میزبان حملاتی برای به تساوی کشاندن بازی، ترتیب دادند که نتیجه ای برای این تیم نداشت و بازی با همین نتیجه 1 بر صفر به پایان رسید.

تراکتورسازی با کسب سه امتیاز این بازی، 33 امتیازی شده و به صورت موقت به صدر جدول برگشت.

استقلال خوزستان نیز با 18 امتیاز، تیم یازدهم جدول است.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی لیگ برتر، گسترش فولاد این کلانشهر در تهران، پیکان این کلانشهر را با تساوی 1 بر 1 متوقف کرد.

ارسال نظرات