خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: ما با هر سرکشی که از خانواده محترم هر شهیدی انجام می دهیم یک قوت قلب و نیروی تازه‌ای در وجودمان ایجاد می شود و این نیرو باعث می شود که هر لحظه خودمان را مدیون این انقلاب و این شهیدان بدانیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۹۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، فرمانده سپاه ناحیه بهار به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه با خانواده شهید علی یزدان‌‌پناه دیدار کردند.

سرهنگ غلام رضا رجبی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا باید برای همیشه زنده نگه داشته شود چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پیروز شد.

وی تصریح کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی، مدیون خون بابرکت این شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان کرد: ما با هر سرکشی که از خانواده محترم هر شهیدی انجام می دهیم یک قوت قلب و نیروی تازه‌ای در وجودمان ایجاد می شود و این نیرو باعث می شود که هر لحظه خودمان را مدیون این انقلاب و این شهیدان بدانیم.

وی با تأکید بر تکریم خانواده‌های شهدا عنوان کرد: باید تا آخرین توان هر کاری که از دستمان برمی‌آید برای حفظ این ارزش‌ها انجام دهیم.

رجبی افزود: يكي از برنامه‌هاي مهمي كه ما باید هميشه در رأس كارهاي خود داشته باشد سركشي و دیدار با خانواده‌هاي معظم و معزز شهدا و جانبازان است.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم آنچه كه ما امروز داريم مديون رشادت ها و جانفشاني هاي شهيدان و ايثارگران است بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

...ابتدای گزارش

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات