"معصومه" دختری که به خاطر محرومیت فلج شد!

فلج شدن معصومه به بهای نداشتن توان مالی یک مصیبتی عظیم برای این خانواده راشکی رقم خورد تا معصومه بی تکلم در زیر چتر مادرانه خویش ، زندگی خویش را آُسوده سپری کند.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۰۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، از آنجایی که اصحاب رسانه شهرستان میناب این روزها خدمات رسانی به اقشار محروم این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده اند طی بررسی های انجام شده از روستاهای این شهرستان معصومیت نگاه فقر زده دختری جوان از روستای راشک، جهادگران رسانه را به منطقه راشک کشاند.

خانواده ای که سالیان دراز به جهت فقر و بی بضاعتی تنها در یک خانه خشتی روزگار می گذرانند و از نعمت داشتن دیگر ملزوماتی از قبیل سرویس بهداشتی ، حمام و آشپز خانه محروم بودند به همت جهادگرانان رسانه میناب در حال ساخت و ساز است .

خانواه ای که در ابتدای تشکیل زندگی صاحب یک فرزند دختر می شوند ولی برخی مشکلات باعث می شود تا روند زندگی این زوج های جوان فقط به داشتن یک دختر بنام معصومه خلاصه شود و از دیگر داشته ها محروم شوند.
مادر معصومه در گفتگو با میناب جنوب گفت: در ابتدای شروع زندگی مشترک در عین فقر و محرومیت یک دختر بچه سالم خداوند به ما عنایت کرد و باعث شد تا برکات زیادی از جانب خداوند شامل حال بشود ولی سلامتی دخترم در گرو مشکلات و مشیت الهی به بیماری ناعلاج مبدل شد.

وی افزود: زمستان ۱۸ سال قبل بود که بر اثر سرمای زیاد منطقه باعث شد تا معصومه طی دچار شدن به بیماری سرما خوردگی و تب شدید از آنجایی که وسیله نقلیه در این روستا وجود نداشت و رودخانه ای که از وسط روستا می گذشت سبب شد تا این دختر معصوم دچار تشنج شود و دخترم معصومه فلج شود.

وی گفت: چندین مرتبه با قرض و مساعدت مردمانی خیر ،معصومه را برای مداوا به بیمارستان بردیم ولی به علت قطع شدن رگ سر این دختر معصوم دیگر امکان مداوا برای وی وجود نداشت و دکتر ها از مداوای معصومه ما را جواب کردند.

فلج شدن معصومه به بهای نداشتن توان مالی و نداشته هایی که دیگران از داشته های آن غافل  هستند یک مصیبتی عظیم برای این خانواده راشکی رقم خورد تا معصومه بی تکلم در زیر چتر مادرانه خویش ، زندگی خویش را آُسوده سپری کند.

تداعی عاطفه در نگاه معصومه به پاس سپاس از جهادگران

معصومه عباس زاده همگام با جهادگران رسانه شهرستان میناب در ساخت سرویس بهداشتی برای به سرانجام رسیدن کار ساخت وساز تلاش می کرد و نگاه های دختری معصوم تداعی گر عاطفه های جامانده در کنار فقر ومحرومیت امید را زنده می کرد.

معصومه دختر بیمار این خانواده از ابتدای شروع کار جهادگران در کناری نشسته با نگاه هایی از درد به پاس تقدیر از جهادگران امید و تلاش را در بین جهادگران زنده می کرد، دختری جا مانده از سایر داشته های زندگی که در فقر و محرومیت به سر می برد همچنان چشم انتظار روزنه ای از امید دور دست ها را نظاره می کند.

حسین عباس زاده شورای اسلامی روستای راشک از توابع بخش توکهور و شهر هشتبندی در گفتگو با میناب جنوب ضمن تقدیر از جهادگران رسانه میناب در امر خدمات رسانی به مردم محروم روستاهای بخش توکهور و هشتبندی گفت: خدمت رسانی به خانواده معصومه یک اجر و پاداشی بزرگ برای جاهدگران در پی خواد داشت.

شغل اغلب روستانشینان راشک کشاورزی و دامداری است و از این طریق امرار معاش زندگی خود را تامین می کنند.

روستای راشک با جمعیت ۱۵۰ نفری در عین داشتن فقر و  محرومیت یک وکیل  از مدرسه کپری این روستا به جامعه معرفی کرده است و در ۵۵ کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.
ارسال نظرات