فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد عنوان کرد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد اظهار داشت: با استفاده از وصیت‌نامه‌ها، زندگینامه‌ها، خاطرات هم‌رزمان شهدای شهرداری و چاپ دلنوشته‌های این بزرگواران در تلاش هستیم تا کتابی با محوریت سبک زندگی این شهدا با عنوان «به سوی بهشت» را تدوین کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین حسامی، در مراسم بازدید مشاور شهردار و مسئول امور ایثارگران شهرداری مشهد مقدس از پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و دیدار با فرمانده و بسیجیان این پایگاه اظهار کرد: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ارزشمندی برای تکریم ایثارگران از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری انجام شده و در حال انجام است.
 
وی افزود: در راستای معرفی شهدای شهرداری مشهد مقدس، مراحل پایانی چاپ کتاب معبری به سوی بهشت در دست اقدام است.
 
حسامی خاطرنشان کرد: با استفاده از وصیت‌نامه‌ها، زندگینامه‌ها، خاطرات هم‌رزمان شهدای شهرداری و چاپ دلنوشته‌های این بزرگواران در تلاش هستیم تا کتابی با محوریت سبک زندگی این شهدا را تدوین کنیم.
 
در پایان این دیدار، یک جلد کتاب گزارش عملکرد یک‌ساله بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای شهرداری از سوی حسامی، فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری به امرالله شمقدری، مشاور شهردار و مسؤول امور ایثارگران شهرداری مشهد مقدس تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها