مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: امروز بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش سازنده ای دارد وما تلاش داریم تاجامعه را بسمت فرهنگ غنی ایرانی اسلامی سوق دهیم که خدا رو شکر تا این لحظه موفق بوده ایم.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۲۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریمیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام، در همایش فرهنگی؛بصیرتی خانواده کارکنان سپاه ناحیه ایلام بارویکرد احترام متقابل اعضاء خانواده و مصون سازی فرهنگی، ضمن بر شمردن آسیب  های اجتماعی وراهکارهای عملی مبارزه با این بی بند وباری های اخلاقی؛ اجتماعی جامعه امروزی گفت: ماهواره یکی از آن آسیبهاست که قطعا بنیان خانواده ایرانی را هدف گرفته و هدفی جز فروپاشی خانواده وترویج فساد در پی ندارد.

وی،عنوان کرد:  امروز بیش از180شبکه ماهواری فارسی زبان بطور 24 ساعت با هدف قرار دادن جامعه اسلامی، برنامه پخش می کنند. که غالبا در پی ترویج بی بند و باری و مفاسد اخلاقی هستند هیچ گونه محدودیتی در این راستا ندارند.

سرهنگ کریمیان،اظهار کرد: امروز بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش سازنده ای دارد وما تلاش داریم تاجامعه را بسمت فرهنگ غنی ایرانی اسلامی سوق دهیم که خدا رو شکر تا این لحظه موفق بوده ایم.

وی،نقش سپاه وبسیج را در مبارزه با تهاجم فرهنگی مهم برشمرد و عنان کرد: سپاه و بسیج تمام تلاش خود را به  کار خواهد گرفت تا این بی بند باری و تهاجم فرهنگی در کشور از بین برود و مردم ر ابا فرهنگ اصیل ایران اسلامی آشنا سازد.

ارسال نظرات