خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه باطن فرهنگ غربی بی‌تقوایی است، گفت: فرهنگ غرب در واقع عادی‌سازی گناه است که فروپاشی خانواده‌ها و گسترش مشروبات الکلی و مواد مخدر را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۲۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی در گردهمایی بصیرتی شورای پایگاه‌های مقاومت خواهران بسیجی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه علامت غفلت مومن سه چیز است، بیان داشت: این سه مورد بی‌توجهی و فاصله گرفتن از تقوای الهی و رعایت حلال و حرام است.

وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و بیان اینکه تلاش تمام انبیاء تربیت انسان بوده است، گفت: انسان موجودی اجتماعی و از سوی دیگر اشرف مخلوقات است و تلاش انبیاء الهی برای این بوده که انسان را به صراط مستقیم دعوت کنند و انسان در این مسیر حرکت کرده و به سعادت برسد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: تنها خواست و هدف انسان رستگاری و فلاح و نجاح است و زندگی با امنیت روانی و اخلاقی معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: همه ما دوست داریم زندگی‌هایمان سرشار از صمیمیت و خونگرمی و صفا باشد، حریم انسان‌ها و حرمت همگان محفوظ بماند و معاشرت‌هایمان نشأت گرفته از فرهنگ قرآنی و تعالیم مکتب باشد.

رجبی با اشاره به سبک زندگی اسلامی که ریشه در قرآن دارد، بیان داشت: خداوند در قرآن کریم با اشاره به آیه 97 سوره نحل فرمودند؛ هر کس کار شایسته‌ای انجام دهد خواه مرد باشد یا زن در حالی که مومن است او را به حیاتی پاک (طیب) زنده می‌داریم و پاداش آنها را به بهترین اعمالی که انجام می‌دادند، خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه باطن فرهنگ غربی بی‌تقوایی است، گفت: فرهنگ غرب ضد معنویت بوده و در واقع عادی‌سازی گناه است که فروپاشی خانواده‌ها و گسترش مشروبات الکلی و مواد مخدر را در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: غرب مدرن مبتنی بر تفکری فلسفی فرهنگی را پدید آورد که در آن انسان جای خدا را گرفت غرب مدرن کوشیده است تاریخی جدید با نگرش و هویت جدید رابرای نسل انسان به‌وجود آورد.

وی با بیان اینکه در مقابل این فرهنگ، جامعه ایرانی یک جامعه دین‌دار، دین محور و خدا محور است و در آن پایبند به دین و سنت است، خاطرنشان کرد: کلید حل تمام مشکلات تقوای الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات