خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه مطرح کرد

نگرانی خانواده‌های شهداء از وضعیت کنونی حجاب

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خیلی از خانواده‌های شهدا از وضعیت رقت‌بار بدحجابی و گسترش فساد اخلاقی در جامعه نگران هستند.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۴۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری  بسیج سردار حسین دقیقی عصر امروز در یادواره شهدای شیمیایی بهبهان در عملیات غرور آفرین کربلای 5 با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای نفوذ در بین جوانان و گسترش فساد در جامعه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 رسانه معاند و ضد انقلاب در حال سمپاشی و تخریب جامعه هستند.

وی افزود: این رسانه‌ها به طور شبانه‌روز در حال تخریب و تلاش برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه هستند که باید مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند چرا که خیلی از خانواده‌های شهدا از وضعیت کنونی بدحجابی و گسترش فساد اخلاقی در جامعه نگران هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما به شدت در تیررس جنگ نرم دشمن قرار دارند و تشخیص حق و باطل برایشان سخت شده است.

دقیقی افزود: همه آحاد جامعه باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و در برابر این هجمه مانند دوران دفاع مقدس باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: البته با وجود مقام معظم رهبری تمام تلاش‌های مخرب دشمنان تاکنون در نطفه خفه شده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به نقش‌آفرینی غرورآفرین رزمندگان اسلام در عملیات کربلای پنج اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بهبهانی شجاعانه و با روحیه در عملیات‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

وی گفت: عملیات کربلای پنج در جنگ تحمیلی از اهمیت و پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

دقیقی تصریح کرد: عملیات کربلای پنج هم برای ایران و هم برای رژیم بعث سنگین و دارای اهمیت جدی بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: گستردگی و پیچیدگی این عملیات با کثرت نفرات دشمن در مقابل لشکرهای معدود ایران چنان بود که می‌توانست نقش تعیین کننده‌ای در روند جنگ تحمیلی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم قدرشناسی از تلاش رزمندگان اسلام و شهدای گلگون کفن اظهار داشت: اگر همت و مردانگی شهدای جنگ تحمیلی نبود امروز کشور زیر زنجیر تانک‌های ویرانگر دشمن له شده بود.

انتهای پیام/2329/ج30/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار