همایش بزرگ مدافعان حرم به مناسبت ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) روز جمعه(15 بهمن) در مصلای نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۴۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: مسوولیت کمیته قرآن و تشکل های دینی دهه فجر برعهده این سازمان است.

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی با اشاره به اینکه شهرستان زنجان هم به نوبه خود برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور 40 گفتمان انقلاب در ادارات، مساجد، هیات مذهبی، مدارس و دانشگاه های زنجان اجرا می‌شود.

وی به اعزام 60 مبلغ و مبلغه در طول این ایام به مناطق مختلف شهرستان زنجان اشاره و تصریح کرد: در دهه فجر امسال گردهمایی مبلغان و روحانیون ایثارگر و ائمه جماعت مساجد تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام خسروی به برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی بین هیات مذهبی و نصب تابلوهای چند منظوره با هماهنگی ستاد زکات در مراکز روستایی پرجمعیت و بخش ها جهت استفاده د مناسبت های ملی و مذهبی با موضوع شورای فرهنگ عمومی روستا اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ مدافعان حرم به مناسبت ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) روز جمعه(15 بهمن) در مصلای نماز برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این محفل همزمان با ورود امام راحل به کشور برگزار می‌شود.

این مقام مسوول افزود: عملکرد دستگاه های فرهنگی و اجرایی با عنوان دستاوردهای انقلاب با برش استانی تهیه و در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

ارسال نظرات