نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

زینت انسان های شایسته خاموش ساختن آتش فتنه هاست

نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه زینت انسان های شایسته خاموش ساختن آتش فتنه هاست افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ که فرمودند؛ شک نیست که عده ای موجی ایجاد کرده بودند و خیلی مشکلات جبران نشده و ممکن است هیچ وقت خاموش نشود.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۵۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلیمن احمد پروایی در جمع بانوان بسیجی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تحقق بسیج و فرهنگ بسیج در جامعه اسلامی ما بود که برکات این نهاد مقدس تاکنون بر کسی پوشیده نیست.

افزود: خیلی از کشورهای دنیا بدون نام بسیج،جذب نیرو می کنند و مشابه اش را راه اندازی کردند و کشورهایی همچون عراق و سوریه به نتیجه رسیدند که آنچه که می تواند توطئه، توطئه گران را خنثی کند نیروی مردمی بسیج است و دلیل موفقیت دولت عراق و سوریه الحشد الشعبی همان نیروی بسیج است و بسیج نیروی پربار پر برکتی بوده است.

وی اظهار کرد: بسیج خصوصیت با ارزشش این است که از دل مردم ایجاد شده و حرکت و مشی مردم است . حضور بانوان در بسیج همراه فرزندانشان نوید نسلی مستحکم در راستای بسیج ۱۰ها میلیونی را می دهد.

حجت الاسلام پروایی با تاکید براینکه رهبری تذکر غافل نشدن از خانواده را به بانوان متذکر شدند، افزود : در کنار همه تلاش های اجتماعی مهمترین وظیفه بانوان تربیت جوانان انقلابی است و این فرزندان باید در دامن شما بانوان تربیت شوند و خوب شوهرداری جهاد بانوان ماست.بنده افتخار می کنم و بانوان بسیجی مایه مباهات است.

نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وظیفه امر به معروف و نهی از منکر زمان نمی شناسد گفت: امروز جامعه ما به سویی در حرکت است که یکی از مهمترین فرایض را به فراموشی می سپارد.اگر عفت عمومی را بخواهیم در جامعه نهادینه کنیم و اگر بخواهیم خودمان و مسئولین در سایه امر به معروف و نهی از منکر است

وی ادامه داد: اینکه گفته می شود ما را به دین خود و او را به دین خود باید دانست که اساس دین و اساس فرهنگ عاشورا براساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت.

حجت الاسلام پروایی با تاکید براینکه اصلاح در تمام اموراتمان باید لحاظ شود گفت: در محل کار تا رفتار شخصی مان باید امر به معروف و نهی از منکر را اعمال کنیم زیرا که دشمن تمام سعی و تلاشش این است که مردم نسبت به خیلی چیزها بی تفاوت باشند.

نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مهمترین وظیفه بسیجیان در جامعه امروز اصلاح خود و جامعه است تصریح کرد: هنر این است که باید از اول از خودمان و بعد خانواده مان و بعد جامعه را اصلاح کنیم و همگی باید سعی در آراستن جامعه به زیورهای شایسته اخلاقی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی بسیجی نمونه این است که خشونت خود را فرو ببرد . امروز بسیجیان الگو جامعه هستند و اینکه  امروز چه کسی گناه و بی قانونی را انجام دهد در جایگاهش میزان اثرش بر جامعه فرق می کند.اگر درست باشد مایه زینت و غیر آن مایه ننگ می شود.

حجت الاسلام پروایی با تاکید بر اینکه زینت انسان های شایسته خاموش ساختن آتش فتنه هاست افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ که فرمودند؛ شک نیست  که عده ای موجی ایجاد کرده بودند و خیلی مشکلات جبران نشده و ممکن است هیچ وقت خاموش نشود.

نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عملکرد فرد بسیجی امروز باید طوری باشد که اصلاح میان مردم و مامن مردم و درماندگان و مرجع مردم باشد گفت: بحث نفوذ باید جدی گرفته شود و هدف دشمن، سپاه و بسیج است و دشمن از نام سپاه و بسیج هراسناک است چون قوت و ستون و بازوی انقلاب است.

حجت الاسلام پروایی افزود: مسئولین تا دیروز که مسئولیتی نداشتند و یک شخص معمولی بودند تا امروز که مسئول سازمانی شدند باید خود را الگو قرار دهند.

ارسال نظرات