نماینده ولی فقیه در لرستان:

خطبه های روشنگرانه رهبری موجب تحولات اساسی در جامعه/برجام مشکلی را حل نمی کند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بابیان اینکه امیدی به "برجام" نیست، گفت: وحدت دولت و ملت با محوریت ولایت راه حل مشکلات است .
کد خبر: ۸۸۰۶۶۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش، خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستانحجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به رحلت  آیت الله هاشمی رفسنجانی  اظهار داشت: درگذشت غافلگیرانه یار و همراه امام و یار و رفیق دیرینه مقام معظم رهبری در سنگرهای مبارزه همه را متاثر کرد.
وی گفت:  مقام معظم رهبری  در پیام خود آیت الله هاشمی را همکار، همدل، همرزم و همسنگر خود عنوان کردند چرا که رابطه بین رهبری و آیت الله هاشمی، رابطه مرید و مراد، عاشق و معشوق، رهبر و رهرو بود.
امام جمعه خرم آباد اظهارداشت: در اطراف آیت الله هاشمی افرادی بودند که می خواستند علاقه ایشان را نسبت به مقام معظم رهبری کم کنند اما نتوانستند.
میرعمادی افزود: خدمات آیت الله هاشمی قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست و نیم قرن با استبداد، استعمار و رژیم طاغوت مبارزه کردند و شکنجه و زندان را تحمل کردند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم از همه سلایق، جناح ها و افکار با حضور خود از  ایشان قدر شناسی کرده و بار دیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب، نظام، رهبری و یاران امام(ره) به دنیا نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به مناسبت امروز یعنی سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت نماز جمعه تهران در سال ۸۵ توسط امام(ره) اشاره کرد و افزود: خطبه های روشنگرانه رهبری باعث تحولات اساسی در جامعه می شود و ما به وجود زینت بخش  ولی فقیه در سنگر نماز جمعه .افتخار می کنیم 
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نماز جمعه را از شئون ولایت و رهبری عنوان و اظهار کرد: رهبری از سال ۵۸ تا کنون امام جمعه تهران هستند و به اذن ایشان نماز جمعه سراسر میهن اسلامی اقامه می شود.
میرعمادی همچنین به مناسبت 26 دی ماه سالروز فرار شاه معدوم اشاره  و در خصوص  ۲۷ دی ماه سالروز شهادت فدائیان اسلام نیز گفت: گروه فدائیان اسلام برای حفظ اسلام مبارزه کردند و بر ضد استعمار و استکبار خالصانه مبارزه کردند.
امام جمعه خرم آباد در ادامه پیشرفت های هسته ای را یکی از مولفه های حفظ عزت ملی دانست و افزود: این مولفه را که موجب اقتدار ایران اسلامی است باید همواره حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه این  که متاسفانه این هفته در نشست کمیسیون مشترک برجام آمریکا علیرغم وجود تحریم ها اعلام کرد که ما نقض برجام نکرده ایم گفت: برجام برای این بود که تحریم ها برداشته شود و این در حالیست که ما شاهد تمدید تحریم ها علیه ایران هستیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات جامعه امیدی به برجام نیست ، اظهارد اشت: اعتماد به نفس، خود اتکایی، درون گرایی باید داشته باشیم چرا که برجام مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری را حل نمی کند.
آیت الله میرعمادی تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین وحدت دولت و ملت بر محور ولایت مشکلات را حل می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار