گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط ائمه جمعه نقاط مختلف استان البرز

ائمه جمعه شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و فردیس یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ائمه جمعه نقاط مختلف استان البرز در خطبه های نمازجمعه امروز یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشتند.

گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط  ائمه جمعه نقاط مختلف استان البرز

حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ از حضور باشکوه مردم درمراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار و یاورصمیمی رهبری معظم انقلاب تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رفیق دیرین، همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، همکار و همرزم رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) به مدت 59 سال تمام بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد اظهار داشت: این ضایعه دردناک برای همه ملت ایران سبب بهت واندوه فراوان شد.

وی گفت: باید از حضور شکوهمندانه مردم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم زیرا این حضور نشانگر این است که مردم ما هیچوقت سوابق و خدمات یک چهره انقلابی و خدوم را فراموش نخواهند کردو به رغم فضا سازی ها وترویج شایعات مختلف توسط رسانه های بیگانه که همواره تلاش داشتند مراسم تشیع جنازه حضرت آیت الله هاشمی را صحنه ی گسست و اختلاف بین مردم و حاکمیت تبدیل بکنند می بینیم با هوشیاری و عقلانیت و ولایت مداری حاکم بر افکار عمومی شاهد کمترین حواشی و برخوردهای احساسی و و هیجانی هستیم .

حجت الاسلام والسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ افزود:زندگی ایشان درخدمت به اسلام وانقلاب سپری شد وحتی مرگش هم عامل وحدت شد و هاشمی را در دلها زنده نگه خواهد داشت.

وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره خود را رهرو خط ولایت ورهبری دانست واز این مسیر منحرف نشد وبا صبر وبردباری خود در برابر تهمت های دشمن هرگز قدمی به طرف غیر برنداشت.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند آقای هاشمی را همه می شناسند شناخت من به ایشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئولیت های بعداز انقلاب نیست ،من از سال 1336ایشان را از نزدیک می شناسم و آقای هاشمی از اصلی ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود.

وی اظهار داشت: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی از موثرترین شخصیت های جمهوری اسلامی در کنار امام راحل و بعداز رحلت امام هم در کنار رهبری تا امروز بوده است.

امام جمعه فردیس گفت: این شخصت بارها تا مرز شهادت پیش رفت و قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب می کرد و حامی
مبارزان بود .


ارسال نظرات
پر بیننده ها