امام جمعه دورود گفت : مهمترین و اساسی ترین ویژگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ولایتمداری و ولایت پذیری بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۵۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ،حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود با تسلیت رحلت یار دیرین امام و رهبری اظهار داشت :شخصیت های مختلفی در این چند روز از شبکه های مختلف سیما به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.

وی با بیان اینکه این شخصیتها از نزدیک نسبت به انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخت داشتند افزود: استکبار ستیزی،صهیونیسم ستیزی،فداکاری ها نسبت به انقلاب و مردم ، دغدغه رشد و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف ، استقامت و مبارزات قبل از انقلاب ایشان از جمله ویژگی هایی است که تاکنون به آنها اشاره شده است.

امام جمعه دورود گفت : آنچه که به تمام این ویژگی ها ارزش و اعتبار داده ولایت پذیری و ولایت محوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی خاطرنشان کرد:ایشان اگر گاهی با امام(ره) رهبری اختلاف سلیقه و اختلاف نظری داشتند بعد از بحث و تبادل نظر هنگامی که رهبر معظم انقلاب نظر خاصی داشتند ایشان تبعیت می کردند.

وی گفت: آنچه باعث شد مردم ما با حضور گسترده خود در مراسم تشیع نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی عشق و محبت ویژه ای داشته باشند همین مسئله اساسی ولایت مداری ایشان بود.

وی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشیع آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان دورود در مراسم بزرگداشت آن مرحوم در مسجد امیرالمومنین(ع) دورود تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات