خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر:

مسئولان انسجام و اتحاد خود را مستحکم‌تر کنند/فعالان سیاسی از بحث‌های ناثواب بپرهیزند

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه دشمن، دشمنی خود را شدیدتر کرده است مسئولان کشور نیز باید انسجام و اتحاد خود را بیشتر و مستحکم‌ترکنند، گفت: فعالان سیاسی از بحث‌های ناثواب که اجری هم ندارد پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۶۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام مجتبی نجفی در خطبه های نمازجمعه این هفته ملایر با اشاره به ۲۶دی ماه سال ۵۸ اظهار داشت: در این روز مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه موقت تهران انتصاب شدند که این نشان از لیاقت ایشان در ۳۸سال قبل است چراکه مقام معظم رهبری یک گوهر نایاب و یک شخصیت بی بدیل و بی نظیر است.

وی افزود: در این روز شاه خائن در سال ۵۷ از کشور فرار کرد، شاه قرار بود خدمتگزار مردم باشد در حالی که ظالم به مردم شد.

امام جمعه موقت ملایر با تأکید بر مطالعه تاریخ شاهنشاهی گفت: آن افرادی که شاهد عینی بودند و ظلم‌های آن دوران را دیدند به نسل جوان گزارش دهند و این تاریخ را به نسل های بعدی منتقل کنند.

وی با اشاره به فیلم‌های در حال پخش از صدا و سیما گفت: این فیلم‌ها شاید بتواند گوشه‌ای از ظلم و ستم آن دوران را برای جوانان منعکس کند، کسی که ظلم کند باید بداند که یک روز می آید که از پشیمانی پشت دست خود را می‌کند.

نجفی عنوان کرد: در خاطرات نزدیکان شاه می خوانید قبل از اینکه از ایران خارج شود مدت‌ها بود که خواب نداشت و سرانجام در ۲۶دی ماه ۵۷ شاه که در منطقه جایگاه خاصی داشت فرار کرد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در برگزاری شایسته و مطلوب ایام‌الله دهه فجر تلاش کنند، افزود: کارهای خوبی در شهرستان انجام می شود.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان ابراز داشت: حرکت‌های بسیار خوبی در این هفته انجام شد و امیدواریم نسبت به مسائل فرهنگی بیشتر توجه شود.

وی با بیان رشادت فداییان اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش گفت: در هفته گذشته مقام معظم رهبری دیداری با مردم شریف قم داشتند و تذکراتی نیز نسبت به مسئولان فرمودند که یکی از تذکرات در مورد اختلافات بین مسئولین بود که نباید علنی شود حتی در مسئولین پایین دستی این فرمایشات برای همه است.

نجفی خاطرنشان کرد: اختلافی هم اگر هست قرار نیست این اختلاف در بین مردم گردانده شود و جو عمومی را برهم بزند.

وی با بیان اینکه دشمن، دشمنی خود را شدیدتر کرده است، مسئولان کشور نیز باید انسجام و اتحاد خود را بیشتر و مستحکم‌تر کنیم، ادامه داد: معیار باید شایسته سالاری باشد و معیار این نباشد که فلانی در حزب من است یا باید باشد شایستگی به تقوا است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عرض تسلیت گفت: دشمن به محض شنیدن این خبر شروع به القا دویت بین سران نظام و دمیدن اختلاف در کشور کرد و خوب هم روی این موضوع مانور دادند اما عمر شایعه کوتاه و موقتی بود.

وی افزود: بعضی از منافقین خارجی و داخلی درصدد بودند از ارتحال یاردیرین امام (ره) سو استفاده کنند و به‌دنبال اغتشاش بودند اما مردمی که برای این انقلاب خون و جان داده اند باشنیدن پیام مقام معظم رهبری با وحدت در این مراسم شرکت کردند و این پیام باعث نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شد.

نجفی گفت: بعد از این پیام، رسانه‌های غربی روند خود را تغییر دادند و شروع کردند علیه آقای هاشمی تبلیغ کردند و مقام معظم رهبری وحدت را به جامعه انتقال دادند و نگذاشتند خدشه ای به این وحدت وارد شود، بنابراین فعالان سیاسی باید از بحث‌های ناثواب که اجری هم ندارد پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات