امام جمعه نور آباد گفت :چهارصد روستای شهرستان تنها صد و پانزده روستا از نعمت فرستنده ی دیجیتال برخوردار هستند و متاسفانه تعداد چهل روستا هیچ شبکه ی تلویزیونی را دریافت نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۷۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ،حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد ذر خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نور آباد اظهار داشت : یکی از دلایل عقلی اثبات کننده ولایت فقیه این است که جامعه از مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام منحرف و گمراه نشود.

وی ضمن اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود : بیان تعابیری نظیر سخت و جانکاه توسط مقام معظم رهبری نشانگر سنگینی مصیبت رحلت ایشان میباشد که زحمات و مسئولیت های قبل و بعد از انقلاب ایشان نشان دهنده جایگاه بالای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

امام جمعه نور آباد بیان این که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متعلق به نظام اسلامی مان است نه گروه خاصی تصریح کرد : آن مرحوم همواره بر حفظ وحدت و پیروی از رهبری تأکید و مواظبت می کرد و هیچ گروهی حق مصادره ی ایشان را به نفع خود ندارد.

وی عنوان داشت : ازحضور هوشمندانه و با شکوه مردم در مراسم تشییع جنازه و مراسم های تجلیل از ایشان در سراسر کشور به ویژه شهرستان دلفان کمل تقدیر و تشکر را دارم

حجت الاسلام هاشمی نژاد خاطر نشان کرد : شرکت گاز با توجه به استفاده هفت ماهه مردم در طول سال از بخاری، لازم است نسبت به قیمت گاز در شهرستان دلفان تجدید نظر نمایند.

وی افزود : از آنجایی که 15هزار نفر از کارگران شهرستان کارت مهارت دریافت نموده اند و تنها سه هزار و هفتصد و شصت نفر از آنان بیمه میباشد انتظار میرود سازمان تامین اجتماعی نسبت به بیمه کردن تعداد بیشتری از کارگران اقدام نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد : چهارصد روستای شهرستان تنها صد و پانزده روستا از نعمت فرستنده ی دیجیتال برخوردار هستند و متاسفانه تعداد چهل روستا هیچ شبکه ی تلویزیونی را دریافت نمی کنند لذا شایسته است مرکز صدا و سیمای لرستان نسبت به حل این مشکلات اقدام عاجل را به عمل آورد.

 انتهای خبر/
ارسال نظرات