امام جمعه ریگان:

ولایت پذیری و روحیه انقلابی گری توطئه ضد انقلاب را ناکام گذاشت

امام جمعه شهرستان ریگان گفت:روحیه انقلابی‌گری در مراسم تشییع جنازه و مراسم گرامیداشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در سراسر کشور به وجود آمده بود و این روحیه انقلابی گری توطئه ضد انقلاب در این مراسمات را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۸۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت:رحلت یار دیرین امام (ره) و همرزم و همسنگر مقام معظم رهبری در دوران ستمشاهی مرحوم حجت الاسلام آقای حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه ریگان ادامه داد: از حضور ملت ایران در مراسم تشییع جنازه و مجالس ترحیم و یادبود حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی خصوصا از مردم ولایتمدار شهرستان ریگان که مجلس گرامیداشتی را برگزار نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصا صدا  و سیمای مرکز استان کرمان که در این چند روز الحق و انصاف خوب اخبار را انعکاس دادند جای تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به اقامه نماز بر پیکر مرحوم آقای هاشمی و مجلس گرامیداشتی که از طرف رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی برگزار شد،افزود: این نماز و مجلس گرامیداشت دارای چند پیام از طرف رهبرعظیم الشان بود، پیام اول پیام دوستی و رفاقت را به منصه ظهور گذاشت، پیام دوم به پاس احترام حضور رهبر معظم انقلاب همه آمدند و ابراز تسلیت نمودند و در شعار های مردم همه دیدند که می‌گفتند "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”و ملت ایران نشان داده که هر جا رهبر پیشقدم شود ملت ایران در رهبری و ولایت پذیری سنگ تمام می‌گذارد.

وی تصریح کرد:پیام سوم این بود که روحیه انقلابی‌گری که در مراسم تشییع جنازه و مراسم گرامیداشت در سراسر کشور به وجود آمده بود این روحیه انقلابی گری توطئه ضد انقلاب را در این مراسمات ناکام گذاشت.

خطیب جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت مرحوم آقای هاشمی و افزود:رفاقت ۵۹ ساله ای که از بین الحرمین کربلای معلی شروع شد علیرغم اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت نتوانست در محبت و دوستی عاطفی خللی وارد کند این بزرگترین درس هم برای مسئولین و هم ملت ایران است.

وی افزود:مسئولین، ملت ایران با تمام سلائق و ایده های مختلف و نظرهای متفاوت، بذر محبت و دوستی را باید در دل بکارند و از مشاجرات و سخنانی که دشمن شاد می‌شود و خوراک تبلیغاتی برای دشمن فراهم می‌کند باید هم مسئولین ،هم مردم،هم گروه‌ها و حزب‌ها پرهیز کنند.

رنجبر ماهانی عنوان کرد:در همین چند روزی که در این برنامه‌ها و مراسمات بود حرف و حدیث هایی گفته می‌شد در داخل کشور که خوراک تبیلغاتی برای دشمن بود وقتی همه آمدند در مراسمات این اتحاد ، همبستگی اقتدار و عزت ملی را به نمایش گذاشتند اما برخی‌ها هم سوءاستفاده کردند سخنانی هم گفتند به ضرر نظام و کشور شد.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:نکته بعد اینکه معظم له در این پیام تسلیت فرمودند، مجاهدی خستگی ناپذیر در دوران مبارزات و تحمل شکنجه های ساواک از خصوصیات برجسته این سعید فقید بود که عام و خاص به آن اشاره می‌کنند.

وی اشاره داشت به پیام تسلیت دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله و افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی تکیه گاه ، حامی و یاور بزرگ و پدری مهربان برای فلسطین و قدس بود.

رنجبر ماهانی در پایان اشاره داشت به بحران آب و کمبود آب در منطقه و تصریحکرد: کشاورزان از آبیاری های نوین استفاده و از آبیاری های غرقابی پرهیز کنند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار