امام جمعه باخرز در خطبه های نماز جمعه:

اهمیت و شخصیت آقای هاشمی بواسطه خدماتش به نظام و انقلاب بود

خطیب جمعه شهرستان باخرز گفت: اهمیت و شخصیت مرحوم آقای هاشمی بواسطه خدمات و زحماتی بود که برای نظام و انقلاب کشید.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۸۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی مجدی زاده، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آقای هاشمی، فردی بود که از زمان مبازرات انقلاب تا آخرین لحظات عمر خود، هیچ وقت از خط امام(ره) و مبارزه با استکبار خارج نشد و این موضوع، ضرورت بازخوانی سوابق مبارزاتی مخلصانه مرحوم هاشمی را برای نسل جدید انقلاب ایجاب می کند.

وی به مسئولیتهای مهم آیت الله رفسنجانی در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: آقای هاشمی در جریان مبارزات، سوابق روشن و شفافی داشت و این ویژگی ها، ایشان را به یک شخصیت مؤثر در جریان انقلاب از صدر تا الأن تبدیل کرد و اهمیت و شخصیت مرحوم هاشمی بواسطه خدمات و زحماتی بود که برای نظام و انقلاب کشید. تجلیل رهبری و نماز خواندن بر پیکر آیت الله هاشمی، در تاریخ نظام و انقلاب ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام امجدی زاده به تلاش عده ای برای سوء استفاده از موقعیت و اعتبار آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و اظهار داشت: عده ای در سالهای آخر عمر  مرحوم هاشمی، بواسطه اختلاف نظرهای کارشناسانه آقای هاشمی با رهبری، به دنبال سوء استفاده از موقعیت و جایگاه وی بودند که همه این توطئه ها با حضور مقام معظم رهبری خنثی شد. آقای هاشمی تا آخر عمر به نظام و رهبری پایبند بود و این  شخصیت انقلابی با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار تشییع و تدفین شد.

خطیب جمعه باخرز ادامه داد: افرادی که به دنبال رفاقت با آقای رفسنجانی بودند و میخواستند از طریق این ارتباط به اهداف خود برسند، همان افرادی هستند که در دوران مجلس ششم و دولت اصلاحات، علیه وی حرف می زدند و وی را مورد هجمه قرار داند. این افراد که انقلاب، امام راحل و رهبری را قبول ندارند، نمی توانند سنگ مرحوم هاشمی را به سینه بزنند و بخواهند به اسم هاشمی با انقلاب دشمنی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار