خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هرسین: مهمترین مؤلفه عزّت و اقتدار ملّت ایران وحدت است که آقای هاشمی هم بر این موضوع تأکید داشتند و سخن بنده هم این است که رهبری همیشه محور و فصل الخطاب بوده اند و حرف آخر را در تمام مسائل رهبر معظم انقلاب می زنند.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۱۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حجّت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، هم سنگر و هم گام دوران مبارزات نهضت انقلاب اسلامی که با رهبری انقلاب غریب به شصت سال در یک جبهه در کنار هم بودن اظهار داشت: به فرموده رهبری ایشان نمونه کم نظیری از نسل اوّل مبارزان دوران ستم شاهی بودند.

 

وی افزود: البته مردم هم با حضور در مراسمات تشییع و ترحیم این مرحوم که در تهران و شهرستان ها برگزار شد از این خدمات قدردانی کردند و جای تشکر دارد از مردم دارالمومنین هرسین که قدردان نیروهای انقلاب هستند همچنان که آیت الله هاشمی هم تا آخرین لحظات در چارچوب نظام ماندند و مرید امام (ره) و یار دیرین رهبری بودند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: نکته ای که در این بین حائز اهمیت است این است که مهمترین مؤلفه عزّت و اقتدار ملّت ایران وحدت است که آقای هاشمی هم بر این موضوع تأکید داشتند و سخن بنده هم این است که رهبری همیشه محور و فصل الخطاب بوده اند و حرف آخر را در تمام مسائل رهبر معظم انقلاب می زنند.

 

حجّت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: البته از مرحوم هاشمی رفسنجانی بعضاً گله مندی هایی بوده و هست ولی اینها دلیل نمی شود که تمام خدمات قبل و بعد از انقلاب ایشان نادیده گرفته شود و منصفانه این است که اگر نقدی هم داریم نکات مثبت را هم بیان کنیم.

 

وی در ادامه افزود: خیلی از خنّاثان خواستند بین ایشان و رهبری فاصله بیندازند که نتوانستند و امروز هم پس از رحلت ایشان خیلی ها می خواهند آقای هاشمی را به نفع خود و به ضرر نظام اسلامی مصادره کنند.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد: در تشیع جنازه ای که صورت گرفت خیلی ها بر علیه نظام هم شعار دادند که مردم جواب آنها را دادند و نیروهای حزب الهی و انقلابی نباید اجازه دهند چرا که آقای هاشمی در چارچوب نظام بود.

 

حجّت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل شوراهای دانش آموزی اظهار داشت: آموزش و پروش بدون همکاری مردم، خانوده و ادارات نمی تواند موفق بشود، امروز زیر بنای تمام مسائل کشور آموزش و پرورش است و مدیران مملکت از بدنه آموزش و پرورش هستند و اگر در آموزش و پرورش ضعفی داشته باشیم یقین بدانیم که آینده کشور به خطر خواهد افتاد.

 

وی در خصوص دیدار اخیر رهبری معظم انقلاب با مردم قم افزود: رهبری در این دیدار به بیان عناصر اصلی قدرت پرداختند و ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی ، اقتصاد مقاوم و حفظ عزّت ملّی را از جمله این موارد مهم بیان فرمودند.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به عنصر ایمان و معرفت دینی تصریح کرد: نسل جوان امروز متأسفانه در قتلگاهی به نام فضای مجازی گرفتار شده است و باید دید چه میزان برنامه ریزی برای مواجهه با این آسیب ها در نظر داریم.

 

حجّت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: بایستی مواظب دشمن درون هم باشیم، بی انگیزگی ، بی حالی، بی برنامه بودن مردم و مسئولین، نداشتن وجدان کاری اینها را درست کنیم دشمن خارجی هم جای خود دارد.

 

وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری افزود: دشمنان برای انتخابات ما برنامه دارند و حمله به قوه قضاییه و اختلاف بین قوا برنامه ریزی شده است، در سال 78 به نیروی انتظامی حمله کردند.

 

خطیب جمعه شهرستان در پایان تصریح کرد: در سال 88 به سپاه و بسیج و شورای نگهبان حمله کردند و جمله به قوه قضاییه از برنامه های انتخابات آینده است که می خواهند ارگان های انقلابی را تضعیف کنند و مردم باید مواظب باشند.

ارسال نظرات