طبرسی با بیان اینکه خدمت به خلق همواره در ذهن‌ها و عصرها باقی خواهد ماند، افزود: باید ساده زیستی و چگونه زیستن را در خود تقویت کنیم تا برای جامعه اثرگذار باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۱۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم سالگرد مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور دولت نهم در مسجد حضرت محمدرسول الله (ص) ساری برگزار شد.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم اظهار داشت: مرحوم کردان انسان خدومی بوده و با گذشت هفت سال از فوت این مرد خادم، هنوز خانواده او تعلق و تعصب وافری به خطه ساری دارند.

وی افزود: بیان خوبی‌ها و تلاش‌های مرحوم کردان این مرد میدان‌های سخت باید در جامعه تبیین و تشریح شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی باید در جلسات متوفی تقویت شود، تصریح کرد: مرحوم کردان خدمات شایسته‌ای به نظام اسلامی داشته که خدمات او در جامعه وافی و باقی خواهد ماند.

طبرسی با بیان اینکه خدمت به خلق همواره در ذهن‌ها و عصرها باقی خواهد ماند، افزود: باید ساده زیستی و چگونه زیستن را در خود تقویت کنیم تا برای جامعه اثرگذار باشیم.

وی با اعلام اینکه دادن واژه " کاردان " به مرحوم کردان برازنده و شان او بوده است، گفت: این مرد خدمتگزار همواره با احسان و نیکوکاری به فکر خدمت‌رسانی به مردم زمانه خود بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شخصیت حقوقی مرحوم کردان منشا خدمات خالصانه به مردم بوده است، تصریح کرد: مسئولان باید مسابقه خدمت به مردم را در خود تقویت کنند و تا حد توان خدمتگزار واقعی مردم باشند.

طبرسی با اشاره به اینکه مرحوم کردان علاقه وافری به اهل بیت طاهرین داشته است، افزود: امیدواریم بتوانیم رهرو واقعی راه خادمان راست قامت باشیم.

در این مراسم برادر علیرضا دیان در وصف اهل بیت عصمت طاهرین نوحه سرایی کرد.

مرحوم علی کردان وزیر کشور دولت نهم بوده که بر اثر بیماری در سال 88 در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

وی دارای سوابقی چون وزیر کشور، قائم مقام وزارت نفت، معاون سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان فنی و حرفه ای، دادستان ساری، فرماندار گنبد و دیگر مسئولیت‌های اجرایی در کشور بوده است.

کردان اهل روستای چالو بخش چهاردانگه شهرستان ساری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها