خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۰۶۷۱۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ 23 دی‌ماه به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و جمعی از یارانش، مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و خانواده والامقام شهید کاظمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

این مراسم که به همت خانواده شهید والامقام سردار حاج احمد کاظمی برپا شده بود، با حضور گسترده رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معزز شهدا و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ابطحی و مداحی مداحان اهل‌بیت همراه بود.

در پایان این مراسم مزار شهید بزرگوار سردار حاج احمد کاظمی توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش بسیج، سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی‌در سال 1337 در نجف آباد اصفهان دیده به جهان گشود. وی همچون سایر جوانان، سرگرم تحصیل شد. با پیدایش جرقه‌های انقلاب اسلامی دوشادوش ملت به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت و در بیست و سومین بهار زندگی خود، در اوایل سال 59 به کردستان رفت تا با رزمی ‌بی امان، دشمنان داخلی انقلاب را منکوب کند.

کفایت و شجاعت آن بزرگوار تا بدانجا بود که مقام معظم رهبری 3 مدال فتح بر سینه پر عطش شهادت ایشان نصب کردند. وی در اواسط سال 84 از سوی فرمانده کل سپاه، به فرماندهی نیروی زمینی منصوب شد و توفیق خدمت را در سنگر دیگری یافت.

سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و تعدادی دیگر از همقطارانش بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (جت فالکون) به دیدار حق شتافتند. این اتفاق ناگوار در روز 19 دی سال 1384 روی داد.

برای دیدن عکس بر روی آن کلیک کنید


ارسال نظرات
پر بیننده ها