خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: حضور باشکوه و چشمگیر مردم ایران اسلامی در آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان از قدرشناسی و قدردانی از خدمات ایشان و همچنین تجلی بخش وحدت و همدلی ملت ایران بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۲۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با بیان اینکه رحلت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همه ما خبری تلخ و تکان دهنده بود افزود: ملت بزرگ ایران در تجلیل از این شخصیت ماندگار انقلاب نشان دادند که نسبت به انقلاب و خادمین به نظام اسلامی روحیه سپاس و قدردانی و وفاداری دارند.
خطیب جمعه کنگاور افزود: حضور میلیونها تشییع و بدرقه کننده پیکر پاک این مجاهد نستوه به عنوان چهره خدوم و تاریخی انقلاب اسلامی بیانگر مراتب همدردی با مقام معظم رهبری است که غم از دست دادن رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات خود در نهضت اسلامی را سخت و جانکاه بیان کردند.
ایوبی ادامه داد: این تجلیل به حق بود زیرا او حق بزرگی را در دوران پر فراز و نشیب انقلاب و مدیریت جنگ تحمیلی و برخورد قاطع با گروهکهای ضد انقلاب و تروریستی و تجزیه طلب بر همه ما داشت.
امام جمعه کنگاور تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در شکل گیری انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی و همچنین پیروزی و استمرار انقلاب در یاری امام و رهبری نقش کم نظیری داشت.
وی با تاکید بر اینکه ایشان سالهای عمر خود در خدمت نظام و انقلاب بودند، اظهار کرد: آیت الله رفسنجانی در دوران پیش از انقلاب شکنجه های زیادی را تحمل کردند و در شکل گیری انقلاب و پس از پیروزی آن نقش اساسی داشتند.
حجت الاسلام ایوبی تصریح کرد: ایشان در هشت سال دفاع مقدس و در پیروزی جنگ و معرفی رژیم عراق به عنوان متجاوز نقش زیادی داشتند.
ارسال نظرات