لیگ دسته اول فوتبال/

توقف آلومینیوم برابر استقلال خوزستان قعرنشین در اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه برابر تیم قعر نشین استقلال اهواز متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۲۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ،مرکزی، هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد و تیم آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی (ره) میزبان استقلال اهواز قعرنشین بود.
 
آلومینیوم با ترکیب ارشاد یوسفی، ابوالفضل قربانی، امین پورعلی، وحیدنعمتی، محسن حمیدی، رضا معقولی، حامد بصیری، روح اله عرب، اسماعیل کیانی، حمیدرضا سلیمانی و حسین احمدلو این دیدار را آغاز کرد.  
 
در نیمه اول این دیدار موقعیت خاصی روی دروازه ها  ایجاد نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
 
در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ روح اله عرب موفق شد گل اول آلومینیوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
 
در ادامه دیدار شاگردان سیاوش بختیاری زاده بازی را در اختیار گرفتند و چند موقعیت گل هم روی دروازه آلومینیوم ترتیب دادند که با درخشش ارشاد یوسفی موقعیت از دست رفت.
 
حملات استقلال اهواز روی دروازه آلومینیوم ادامه پیدا کرد تا دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط حمد اله عبدام موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.
 
در صحنه اعلام ضربه پنالتی برای تیم استقلال اهواز علی صفایی داور مسابقه امین پورعلی بازیکن آلومینیوم  را بدلیل جلوگیری  از موقعیت مسلم گلزنی با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.
 
در نهایت دو تیم به نتیجه  یک بر یک  رضایت دادند تا یک تساوی بی حاصل دیگر در کارنامه آلومینیوم رقم بخورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار