حجت الاسلام طالبیان گفت:آیت الله رفسنجانی در روزههای پر فراز و نشیب انقلاب از پایه های نظام بود که با مدیریت و تدبیری که داشت عاملی در جهت وحدت مردم و اندیشه های مختلف در دوران حیات خود بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۵۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، خطیب نماز جمعه اشکذر با تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل از انقلاب و توسط سازمان اطلاعاتی و امنیتی آن زمان (ساواک)شدائد و سختی های فراوانی را تحمل کرد و در روزهای پر فراز و نشیب انقلاب از پایه های نظام بود که با مدیریت و تدبیری که داشت عاملی در جهت وحدت مردم و اندیشه های مختلف در دوران حیات خود بود.
حجت الاسلام طالبیان به ۲۷ دی سالروز شهادت نواب صفوی و جمعی از فدائیان اسلام اشاره و تصریح کرد: فدائیان اسلام و در راس آن شهید نواب صفوی در عصر خفقان و ظلمت علم اسلام را بر پا داشته و تا پای جان برای دفاع از ارزش های اسلامی ایستادگی کردند.
امام جمعه اشکذر به دیدار هفته گذشته جمعی از مردم و علمای قم با رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: معظم له در این دیدار عوامل اقتدار این کشور را افزایش سطح ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی کشور، اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی کشور دانستند.
وی ادامه داد: دشمنان ما تلاش می کنند تا اعتقادات دینی و معرفتی ما را تضعیف و در این راستا از رسانه ها و فضای مجازی استفاده غیر مشروع می کنند تا چیزی از معرفت و ایمان دینی به ویژه در نسل جوان ما باقی نگذارند.
خطیب نماز جمعه اشکذر از مسئولان رده بالای کشور درخواست نمود تا با بالا بردن قدرت علمی کشور گامی مهم در راستای تقویت امنیت و اقتدار کشور بردارند.
حجت الاسلام طالبیان توجه ویژه به اصول اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری را خواستار و گفت: در این اصول تکیه بر نیروههای داخلی با وجود سرمایه های عظیم انسانی و معدنی در کشور به عنوان یک معیار مهم مطرح شده و اگر مسئولان ما بتوانند آن را اجرایی کنند اقتصاد کشور قوی و از وابستگی به کشورهای دیگر کاسته خواهد شد.
امام جمعه اشکذر با بیان اینکه در دوران ۳۸ سال انقلاب مردم ایران سختی ها را به جان خریده تا عزت و شرافت آنها حفظ شود از دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشور خواست تا در مراودات بین المللی اصل عزت ملت ایران را مد نظر قرار داده تا مبادا دشمنان ملت قصد نادیده گرفته آن را داشته باشند.

ارسال نظرات