خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان :

رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب وحدت و انسجام ملی شده است

امام جمعه اردستان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی رفیق دیرین و یار همیشگی رهبر معظم انقلاب همواره در پی وحدت بود و رحلت او نیز باعث وحدت و انسجام ملی شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۷۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفتهاردستاندر مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود فرمودند، آیت الله هاشمی رفسنجانی رفیق دیرین، همسنگر، یار صدیق و وفادار به رهبری و حامی انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان این که در پیام رهبر معظم انقلاب نکته های ویژه ای وجود داشت تصریح کرد: ایشان آن مرحوم را فردی مومن، وفادار و صبور با درک عمیق از مسائل روز جامعه خطاب کردند و این امر نشان از محبت ایشان به آیت الله هاشمی رفسنجانی دارد.
خطیب جمعهاردستانافزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارزی مقاوم و عالمی صبور و متعهد بود که شکنجه و زندان رژیم پهلوی نتوانست خللی در اراده ، ایمان و تقوای او بوجود آورد.
دهشیری گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطالب مهمی وجود دارد که می توان به سوابق مبارزاتی ،افکار بلند ، تیزهوشی ، ذکاوت و پای بندی به اعتقادات و ایمان دینی و اجتهاد و اختلاف نظر متفاوت اما پیروی از ولایت فقیه و ختم الخطاب بودن نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.
وی با تجلیل از حضور حماسی و میلیونی مردم در تشییع پیکر و برگزاری مراسم های مختلف گرامیداشت در سراسر کشور و هوشیاری خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: خانواده وی توطئه دشمنان را که قصد اختلاف افکنی داشتند خنثی کرد.
امام جمعهاردستانبا اشاره به تحلیل ها و سخنان شبکه های مختلف خبری دنیا که قصد سوء استفاده و تفرقه انگیزی را داشتند افزود: دشمنی شیطان بزرگ همچنان وجود داشته و توهم نیست.
آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه (19دیماه) در سن 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر وی پس از اقامه نماز از سوی رهبر معظم انقلاب و تشییع میلیونی مردم، بعدازظهر روز سه شنبه (21 دیماه) در جوار حضرت امام خمینی (ره) آرام گرفت.
خطیب جمعهاردستاندر ادامه گفت: امروز دشمن حمله خود را به مرکز های قدرت کشور مثل سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی متمرکز کرده است.
دهشیری با اشاره به دیدار مردم قم به مناسبت 19 دی با رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان فرمودند برای اقتدار کشور چهار عامل حفظ ایمان و معرفت دینی،قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی باید مدنظر بوده و مردم و مسئولان باید در جهت تحقق آن ها تلاش کنند.
وی به سالروز انتصاب رهبر فرزانه انقلاب به امامت جمعه تهران توسط حضرت امام (ره)، فرار شاه از کشور،شهادت فدائیان اسلام و روز غزه اشاره وخاطر نشان کرد :متاسفانه بعضی کشورها به جای حمایت از فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی به جان مسلمانان افتاده و آن ها را به خاک و خون می کشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار