خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان،روز پنج شنبه 23 دیماه با حضور مسؤولان لشکری و کشوری مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام محمد علی شاهمرادی و شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ شهرستان لنجان در گلستان شهدای شهر ورنامخواست برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۸۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، عصر روز پنج شنبه 23 دیماه با حضور مسؤولان لشکری و کشوری مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام محمد علی شاهمرادی و شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ شهرستان لنجان در گلستان شهدای شهر ورنامخواست برگزار شد.

سردار حسین اشتری در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش آفرینی و رشادت های تیپ قمر بنی هاشم در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان تیپ قمر بنی هاشم(ع) جزء یکی از بهترین یگان های خط شکن در دوران دفاع مقدس به حساب می آید و هرکجایی که یگان های اصلی در عملیاتی حضور پیدا می کردند، تیپ قمر بنی هاشم(ع) هم پیشتاز بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از دلایل قدرت و شجاعت تیپ قمربنی هاشم(ع) وجود سرداران رشید و رزمندگانی دلاوری همچون سردار شهید محمد علی شاهمرادی بود که شجاعت کم نظیر وی در آن دوران شهره خاص و عام شده بود.

وی با بیان اینکه هر چه از شهید شاهمرادی شنیدیم درست و از روی واقعیت بود تصریح کرد: پس از شهادت سردار شهید شاهمرادی، فرمانده وقت سپاه پاسداران نامه ای را در وصف این شهید والامقام نوشت که در آن شجاعت کم نظیر ایشان را ستوده بود.

سردار اشتری اعتماد به وعده الهی را عامل اصلی دلگرمی رزمندگان سپاه اسلام دانست و اظهار کرد: به قول شهید شاهمرادی اگر دشمن هزاران تانک را برای مقابله با ما به خط کرده باشد، در عوض هزاران بسیجی در مقابل این تانک ها قرار خواهند گرفت و آنها را نابود خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در کشورمان تصریح کرد: نیروی انتظامی امنیت بیش از هشت هزار کیلومتر از مرزهای کشور را تامین می‌کند و همواره در کنار مردم و برای مردم آماده خدمت گزاری است.

وی در پایان داشتن روحیه جهادی در کشور را امری ضروری دانست و تشریح کرد: دستاوردهای علمی و دفاعی کشور نتیجه وجود روحیه جهادی در کشور است و آحاد جامعه به ویژه مسئولان باید بیشترین بهره را از این روحیه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها