خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری استان کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: همه مسئولان و مردم همواره باید به رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی توجه كنند كه این چیزی جز وحدت همدلی تعامل همكاری مشاركت و رهبری نبوده است
کد خبر: ۸۸۰۶۷۹۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
حجت الاسلام بهرامی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: انقلاب اسلامی تبلوری از اراده مردم بر سرنوشت خویش بود و حضرت امام خمینی (ره ) از آن بعنوان « انفجار نور » یاد كردند. البته همه مسئولان و مردم همواره باید به رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی توجه كنند كه این چیزی جز وحدت همدلی تعامل همكاری مشاركت و رهبری نبوده است
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: در آن روزهای بیادماندنی رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره ) سبب شد سیل خروشان مردم ایران اسلامی به درستی هدایت شوند و بتوانند شر رژیم منحط و فاسد شاهنشاهی را از ایران اسلامی كوتاه كنند انقلاب اسلامی توانست یوغ بردگی و وابستگی به قدرتهای شرقی و غربی كه همواره برای چپاول ثروت های این ملت تلاش می كردند را قطع كند و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
 
وی افزود: حضور همزمان و هماهنگ و در حد كمال مطلوب 3 ركن اصلی و مهم انقلاب ایدئولوژی رهبری و مردم نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند. بنا به گفته شهید مطهری اگر امام (ره ) پیشوایی مذهبی را نمی داشت و اگر مردم ایران در عمق روحشان یك نوع آشنایی و انس و الفت با اسلام نداشتند و اگر عشقی كه مرم ما به خاندان پیامبر دارند وجود نداشت و اگر نبود كه مردم حس كردند كه این ندای پیامبر(ص ) و ندای حضرت علی (ع ) و یا ندای حسین (ع ) است كه از زبان امام و رهبر این مردم بیان می شود محال بود این نهضت و انقلاب به این وسعت در مملكت ما بوجود آید.

رمز موفقیت رهبر در این بود كه مبارزه را در قالب مفاهیم اسلامی به پیش برد. ایشان با ظلم مبارزه كرد ولی مبارزه با ظلم را با معیارهای اسلامی مطرح كرد و در یك كلام عامل پیروزی انقلاب اسلامی بنا به گفته حضرت امام (ره ) ایمان و وحدت كلمه بود.
 
وی گفت: آنچه كه مسلم است با پیروزی انقلاب اسلامی و نقش رهبری علی رغم توطئه های مختلف دشمنان و همراهی نا آگاهانه برخی از كشورها امروزه ایران اسلامی در جایگاه رفیع توسعه و پیشرفت قرار گرفته بطوریكه دشمنان از برخی از پیشرفت های ایران اسلامی مات و مبهود شده اند.

ارسال نظرات