در ۹دی ۲۵۴ ام می خوانید:
۲۵۴ امین شماره هفته نامه ۹دی، شنبه بیست و پنجم دی ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۳۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۵۴ امین شماره هفته نامه ۹دی، شنبه بیست و پنجم دی ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی به آمارهای عجیب و غریب دولتی ها اشاره دارد و طی گزارشی با عنوان «دولت آمارساز» به نمونه هایی از آمارهای غلط دولت یازدهم درباره مسائل اقتصادی اشاره کرده است.

۹دی پرونده ویژه ای هم به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی اختصاص داده است. «کاسبان ترحیم» و گزارشی درباره هتاکان دیروز هاشمی و ثناگویان و مویه کنان امروز وی، شرح پیام تسلیت رهبر انقلاب، نقد و بررسی عملکرد صدا و سیما در خصوص این اتفاق از جمله موضوعاتی است که در این پرونده به آن پرداخته شده است. 

تحلیلها و یادداشتهایی از حجت الاسلام روانبخش، محمد ایمانی، علیرضا قزوه، حجت الاسلام رسایی، حجت الاسلام جعفری، علی نادری، امیرحسین ثابتی، محمدصادق شهبازی، فرشید جعفری و .... مطالب این پرونده را تشکیل می دهند.

یادداشت اول این هفته 9دی هم توسط مدیر مسئول و با عنوان «آیا وصیت نامه جدید هاشمی گم شده است؟!» نوشته شده است.

حسین شمسیان نیز در صفحه تحلیل سیاسی تحلیلی پیرامون مناقشه اخیر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه در مسئله مفاسد اقتصادی با عنوان «حکم قاطع به جای سخنرانی» نوشته است.

چهارمین بخش از کتاب هاشمی از نگاهی دیگر که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹دی در ادامه ماجرای چگونگی ثروتمند شدن مرحوم هاشمی به بررسی سوابق و عملکرد ابوالفضل تولیت (فردی که ۳۰۰ قطعه زمین به مرحوم رفسنجانی داده بود) پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ سخنان آیت الله مصباح یزدی در مشهد؛ به همراه گفتارها و یادداشتهایی از: خسرو معتضد، دکتر یامین پور، حجت الاسلام فاطمی صدر و ....
 
هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9 مراجعه نمائید.


ارسال نظرات