خبرهای داغ:
مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور خادمان شهدا در جوار 3500 شهید گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۵۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار مطهر شهدا برگزار رشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این مراسم با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، معاونان و مدیران و روسای مناطق و اداره کل بنیاد و کلیه کارکنان در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار گردید.

در این مراسم استاد درس اخلاق حوزه علمیه گفت: خدمت به شهدا و خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است و امروز نصیب شما شده و باید قدر این لحظات را بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: حضور شما در این جایگاه بار مسوولیت سنگینی است که باید با ملاطفت، دقت و صبوری در خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران به انجام رسانید و اجر این خدمت را کسب نمایید.

وی ادامه داد: شهدا مایه عزت و آرامش و آسایش ما شدند و با ادامه راه آنان و سیره آنان در زندگی می توانیم راه شان را زنده نگه داریم و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم .

در ابتدای این مراسم زیارت پرفیض عاشورا با حضور خادمان به شهدا و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قرائت شد و سپس خادمان به شهدا با حضور بر سر مزار شهدا با ایشان تجدید میثاق بستند.

هرهفته مراسم زیارت عاشورا صبح روز پنج شنبه در اداره کل و مناطق بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قرائت و ماهی یکبار نیز این مراسم در جوار مزار مطهر شهدای قم برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها