حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی:

عملکرد "بسیج" خاری در چشم دشمنان انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیج باید آگاهی لازم درباره مسائل روز سیاسی داشته باشد، گفت: نقش بسیج، ورود به همه عرصه هاست تا افق حرکت را به دیگران نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۵۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به عملکرد بسیج برای آگاهی بخشی به افکار عمومی در راستای مقابله با نفوذ سیاسی اظهار داشت: وظیفه بسیج رصد مسائل سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و... است و نیاز است که آگاهی لازم در جهت مسائل روز سیاسی داشته باشد و در جهت آگاهی دهی به مردم تلاش کند.

وی افزود: در هر کجا که نظام دچار مشکل می شود چشم امید مقام عظمای ولایت به بسیج و سپاه بوده آنچه امروزه اهمیت دارد این است که بتوانیم اراده و اداره کارهای خودمان را بدست بگیریم .

مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه عملکرد بسیج، خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: نقش بسیج، ورود به همه عرصه هاست تا بتواند کمی و کاستی های موجود را برطرف نماید و بتواند به عنوان مرجعی مردمی، نقش آگاهی دهی به مردم داشته باشد و در شرایط حساس بتواند نقطه امیدی برای دلسوزان انقلاب اسلامی و نقطه ناامیدی برای استکبار و بدخواهان انقلاب باشد و با میدان داری بتواند مردم را در عرصه نگه دارد و افق حرکت را به دیگران نشان دهد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار