خبرهای داغ:
ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد قم؛

اهدای کمک هزینه سفر به کربلا به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «رفته بودی که بیایی»

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد قم از کتاب «رفته بودی که بیایی» برگزار می‌شود به سه نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر به کربلا اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۶۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
اهدای کمک هزینه سفر به کربلا به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «رفته بودی که بیایی»
حسین بهداروند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار کرد: کتاب «رفته بودی که بیایی» بر اساس خاطرات مادر شهید محمدرضا لامی زاده و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلای استان قم به چاپ رسید.
 
وی ادامه داد: تنظیم، ویرایش و انجام سایر امور معمول در راستای چاپ این کتاب در کل پنج ماه به طول انجامید تا این کتاب به چاپ نخست برسد.
 
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در سری نخست هزار جلد از این کتاب به چاپ رسیده است، افزود: هزینه چاپ این کتاب از بودجه بخش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم تهیه شده است به همین سبب این کتاب به صورت رایگان بین دانشجویان و کارکنان این دانشگاه توزیع می شود ولی دانشجویان سایر دانشگاه ها برای تهیه این کتاب ضمن تماس با شماره  09102937819 با بهره مندی از 25 درصد تخفیف، با پرداخت 2هزار تومان می توانند این کتاب را تهیه نمایند.
 
بهداروند اضافه کرد: مقدمه این کتاب توسط دکتر محمدسالار کسرایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم به تحریر درآمده است.
 
وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی نیز از متن کتاب «رفته بودی که بیایی» ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می شود، ادامه داد: پس از توزیع کتاب «رفته بودی که بیایی» در بین دانشجویان دانشگاه آزاد قم، در مراسم اختتامیه راهیان نور دانشگاه آزاد که همزمان با مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه برگزار می شود، مسابقه کتابخوانی از این کتاب نیز برگزار می شود و به قید قرعه به سه نفر از افرادی که بتوانند به سؤوالات مسابقه پاسخ صحیح بدهند کمک هزینه سفر به کربلا اهدا می شود.
 
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم عنوان کرد: یکی از بهترین قسمت های این کتاب از دید من، آن قسمت است که دوست شهید لامی زاده به مادر این شهید می گوید که فرزندت وقتی گلوله به سرش برخورد کرد، قبل از شهادت گفته است سلام من را به مادرم برسان...
ارسال نظرات
آخرین اخبار