سردار کوثری در یادواره شهدای شرق کرج:

وظیفه مسئولین پیگیری حقوق های نجومی و دزدی ها است/ شهدای ما همه هستی خود را با خدا معامله کردند

فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله: دشمن قدرت رهبری الهی بر اساس تفکر اسلام ناب محمدی و مردم ولایت مدار ما را نشناخته است.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین یادواره 200 شهید شرق کرج بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) در آستان مقدس امام زاده حیدر کلاک برگزار شد.
 
وظیفه مسئولین پیگیری حقوق های نجومی و دزدی ها است/ شهدای ما همه هستی خود را با خدا معامله کردند

سردار محمد کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و نماینده سابق مجلس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت: از رحلت امام تا به امروز که نزدیک به 27 سال می گذرد حضرت امام چه انسانی بود؟ امام چه کسی بود؟ که توانست دو ابر قدرت را مات کند، ابر قدرت هایی که شرق و غرب در دست آنها بود.

فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله افزود: این انسان الهی در سن 77 سالگی تنها در تبعید مقابل دو ابر قدرت که دنیا را برای خود تقسیم کرده بودند و برای دنیا تصمیم می گرفتند ایستاد، خیلی حرکت ها، جنبش ها و انقلاب ها صورت گرفت اما باز زیر سلطه این دو بودند که هر طور که این ها می خواستند همان طور می شد.

اسماعیل(محمد) کوثری با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی حضرت امام خمینی (ره) اذعان کرد: امام یکه و تنها شعارش این بود "لا الشرقیه و لا الغربیه"، نه شرقی و نه غربی که شعار قرآنی است، خیلی صریح و شفاف و روشن یعنی سیاست آقا علی ابن ابی طالب، همه می گفتند امام چیزی از سیاست نمی داند.

نماینده سابق مجلس با طرح این سوال که چرا امام این چنین محکم و با صلابت بود؟ اظهار داشت: چون یقین و باور به قدرت لایزال الهی داشت، که قدرت خداوند صدها و هزارها برابر این ابر قدرت های پوشالی است، و مردم هم به حق لبیک گفتند، بر همین اساس مردم محکم ایستادند پشت امام و امروز هم پشت مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: این دو عامل را دشمن نشناخته بود، یک قدرت رهبری الهی بر اساس تفکر اسلام ناب محمدی، که الگوی آن برای امت مسلمانان پیامبر اعظم و معصومین و امام حسین (ع) است و دوم مردم ولایت مدار هستند؛ امام همه وجود و هستی اش برای خدا بود، فرقی نمی کرد در قم باشد، در تبعید و یا نجف باشد؛ از امام هنگام ورود به ایران پرسیدند چه احساسی دارید فرمود هیچ.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: امام می گوید هر جا بودیم و هستیم و خواهیم بود اگر برای خدا باشیم فرقی نمی کند، چه در مسئولیت باشیم چه طلبه دینی عادی باشیم؛ اگر برای خدا باشد کار آسان است ان تنصرلله ینصرکم، آن چیزی که در قرآن است اگر عمل کردید خدا یاری می کند.

کوثری در خصوص شروع جنگ تحمیلی عنوان کرد: همه ابر قدرت ها جمع می شوند که به ما حمله کنند و که طی سه روز خوزستان را از ایران جدا کنند و هفت روزه تهران را بگیرند، اما امام فرمود یک دزدی یک سنگی انداخته حسابش را خواهیم رسید،

فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله(ص) گفت: رزمندگان ما به فرمایش ایشان لبیک گفتند و در مقابله دشمنی که از همه چیز برخوردار بود چه از نظر سیاسی و چه از نظر نظامی رفتند، موقعی که باور کنیم امام حرف خدا را می زند که اگر بکشیم یا کشته شویم پیروزیم این تکلیف برای خدا است.

وی با اشاره به خاطره ای از شهیدان کرج اظهار داشت: شهید شرح پسند در فتح المبین در قرارگاه فجر گفت تو را به خدا به حاج علی فضلی بگو نیرو بفرستد بریم تا کربلا! از شوش، همه فکر و ذهنشان امام حسین(ع) بود.

کوثری در پایان ضمن انتقاد از برخی مسئولین که حقوق های نجومی دریافت می کنند گفت: شهدای ما همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با خدا معامله کردند، حالا امروز خیلی ها گرفتار دو روزه دنیای خودشان هستند، بعضی ها می آیند حقوق های نجومی می گیرند، بعضی ها دزدی های آن چنانی می کنند، که اینها وظیفه مسئولین است که باید پیگیری کنند، اما اصل قضیه این چنین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار