خبرهای داغ:
وظیفه بسیجیان زمینه سازی برای حرکت خود ودیگران و همچنین کار کردن روی بصیرت و افکار پراکنده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۱۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

بهگزارش خبرگزاری بسیج از درچه،همایش با عنوان نهضت روشنگری ویژه شورا ی پایگاه های حوزه حضرت معصومه (س) ناحیه درچهدر فرهنگسرای این شهر برگزارگردید.. سرکار خانم موسوی فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) در موردارکان تشکیل حکومت الهی که شامل حاکم الهی، قوانین الهی، یاران الهی و امت الهی وراه های نفوذ دشمن در بین بسیجیان و مومنین صحبت نمودند. ایشان به این نکته اشارهکردند که دو مورد اول محقق شده و دو مورد دوم باید محقق شود. لذا این وظیفه مردممؤمن و متدین است که خود را اصلاح کنند تا به عبادی الصالحین برسند و راه آن تبعیتاز ولی است. به همین منظور باید روی مردم مؤمن و مذهبی کار شود تا امت الهی تشکیلگردد و آنها ولی طلب شوند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند وظیفه بسیجیان اول زمینه سازی برایحرکت خود و دیگران برای تحقق این دو امر است. وظیفه دیگر کار کردن روی بصیرت وافکار پراکنده و نامنظم غیر الهی است تا به افکار پاک و نیک تبدیل گردد. در هر دوصورت وظیفه ی بسیجیان یار بودن و یار تربیت کردن است تا فکر و اندیشه مردم به سمت وسوی ولی طلبی کشیده شود.

ایشان به این سخن حضرت آقا اشاره نمودند که فرموده اند" هر مسئولیتیکه در دست شماست تنگه ی احد است. از آن نگهداری کنید"."إن تنصروا الله ینصرکم

یکی دیگر از شگردهای همیشگی اهل باطل، جوسازی و تبلیغات منفی و خالیکردن دلمومنین و مجاهدین است. حضرت علی(ع) در اینباره می فرماید:

للحق دوله و للباطل جوله.حقماندگار هست اما باطل اهل جولان دادن است."

ایشان در پایان توصیه های لازم را برای انجام هر چه بهتر فعالیت درقسمت های مختلف کردند و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.

از برنامه های دیگر این همایش پخش فیلم های هفتمین جشنواره مردمیعمار و کلیپ و نماهنگ پیرامون بسیج بود. برنامه با اهدای هدیه فرهنگی شامل تمثالمبارک حضرت آقا به شرکت کنندگان به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها