خبرهای داغ:
محمود آبادی گفت: حضور و شرکت مردم در مراسم تشییع تدفین ایت الله هاشمی رفسنجانی هیچ ارتباطی به موضوعات جناحی و حزبی ندارد و تنها نشان از وحدت جامعه و ملت ایران و وفاداری آنان به انقلاب داشت.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان شهرستان در مراسم ترحیم ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایت الله هاشمی رفسنجانی فعالیت انقلابی و مبارزاتی خودش را علیه رژیم شاهنشاهی از ۱۳۴۲ در کنار مقام معظم رهبری آغاز کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی ادامه داد: ایت الله هاشمی در مسیر مبارزاتی خود مشقت ها، زندانها و مصائب بزرگی را تحمل کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه دولت آباد ضمن اشاره به مسئولیت های مهم ایت الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب همچون فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس، عضو مجلس خبرگان و مجلس تشخیص مصلحت نظام افزود: درخشان ترین دوره زندگی ایت الله هاشمی رفسنجانی مربوط به دوران مبارزاتی و قبل از انقلابی است.

خطیب جمعه دولت آباد گفت: وی در دوران حیات خود برای رفع محدودیت ها و محرومیت ها از جامعه، خدمات و اقدامات موثری انجام داده است که قابل ستایش و تقدیر است.

حجت الاسلام محمودآبادی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:ایت الله هاشمی رفسنجانی بعد از فتنه ۸۸ اجتهادات و بیاناتی داشت که انتقادات جدی به آن وارد است و مواضعی داشت که دشمن از آن، علیه نظام و انقلاب سوء استفاده می کرد.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت ایت الله هاشمی رفسنجانی خدمات زیادی برای انقلاب و نظام داشت و این انتقادات جدی باعث نمی شود خدمات وی را نادیده بگیریم.

حجت الاسلام محمودآبادی ضمن تأکید بر وحدت جامعه گفت: آن عاملی که باعث ایجاد یأس و ترس دشمن در جامعه می شود، حفظ وحدت و یکپارچگی است و دشمنان درصدد هستند به هر قیمتی و روشی این وحدت را از بین ببرند.

وی گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع ایت الله هاشمی رفسنجانی هیچ پیام و معنایی جز وحدت جامعه ما و علاقه مردم به رهبر و مسئولان نظامشان ندارد.

وی تأکید کرد: حضور و شرکت مردم در مراسم تشییع  تدفین ایت الله هاشمی رفسنجانی هیچ ارتباطی به موضوعات جناحی و حزبی ندارد و تنها نشان از  وحدت جامعه و ملت ایران و وفاداری آنان به انقلاب داشت.

حجت الاسلام محمودآبادی اظهار کرد: مردم و ملت ایران هرگاه فردی را خادم و علاقمند به نظام اسلامی ایران و مردم بدانند، او را یاری و حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: در کشور های دیگر تنها ملاک ارزیابی میزان علاقمندی مردم به حکومت، انتخابات است ولی در ایران علاوه بر انتخابات، ملاک و معیارهای دیگری همچون راهپیمایی های در روز قدس، ۲۲ بهمن و تشییع جنازه های مسئولان برای ارزیابی علاقه و تعصب مردم به نظام و حکومت وشجود دارد.

حجت الاسلام محمود آبادی ضمن اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: هم اکنون دشمنان ما به وحدت مردم جمهوری اسلامی معترفند و به همین خاطر باید عنایت داشته باشیم اقدامی انجام ندهیم که وحدت جامعه اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد.

وی در ادامه از همه کارکنان ادارات و دستگاه های شهرستان و خانواده های محترم شهدا به خاطر حضور پر رنگ مردم در مجالس ترحیم ایت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها