امام جمعه خلخال گفت: راه حل مشکلات کشور توجه به داخل است.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشبتری امام جمعه خلخال با اشاره تعهد دروغین قدرت های استکباری در عمل به برجام گفت: نفس برجام خوب بود ولی دشمنان با خباثت ودشمنی به آن عمل نکردند.

وی با اشاره به نقض برجام از سوی استکبار جهانی گفت: مسئولین کشور بدانند عمده راه حل رفع مشکلات کشور توجه به داخل است .

رشتبری با اشاره به رحلت جانسوز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: سخنان رهبر انقلاب با عناوین یار دیرین انقلاب، نمونه کم نظیر در دفاع از انقلاب و 59 سال سابقه همکاری در خصوص ایت الله رفسنجانی نشان از یک شخصیت عظیم علمی و سیاسی در کشور بود و دشمنان در روزهای گذشته تلاش کردند تا با خباثت و شعار از سوی تعداد کمی خود فروخته در نظام رخنه ایجاد کنند وی افزود: این حضور باشکوه مردم در کنار رهبری و در مراسم ارتحال آن عالم برجسته نشان از دلدادگی و ارادت ملت به ولایت و رهبری بود.

رشتبری سالروز شهادت نواب صفوی و شهیدان طهماسبی و شهدای فدائیان اسلام را تسلیت و سالروز شهادت سید مهدی حکیم در عراق به دست مزدوران صدام را تسلیت گفت.

رشبتری به 26 دی و فرار شاه خائن از کشور اشاره وگفت: سرسپردگی و خیانت شاه در کشور به جایی رسیده بود که بعداز فرار از ایران حتی آن کشورهایی که سالها با وطن فروشی به آنان خدمت کرد قبولش نکردند.

امام جمعه خلخال به نعمت عظیم رهبر انقلاب در کشور اشاره وگفت: در سالروز انتخاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در سال 1358 به عنوان امام جمعه تهران از سوی امام راحل قرار داریم و خواستار ظهور حضرت امام زمان عج وبرپایی عدل و داد در این کشور هستیم وآرزو ی طول عمر و سلامتی برای این نعمت عظیم الهی را داریم.

رشتبری گفت: اختلاف قوای مجریه وقضاییه بیشتر از یک اختلاف فرصت سو استفاده دشمنان را فراهم می آورد و معاندان نظام از این فرصت در جهت حمله به نظام و تضعیف آن استفاده می کنند که مسئولین قوا طبق تاکید مقام معظم رهبری بایداین مشکل را در داخل حوزه خود حل نمایند


 امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
 امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
 امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
 امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
 امام جمعه خلخال / وب سایت ازناو خلخال
.

ارسال نظرات