بوشهر-شهردار آبدان 'گفت: این شهرداری با افتخار از زمان تدفین این دو شهید گمنام عملیات اجرایی ساخت المان آن را شروع کرد و ارزش نهادن به خون پاک شهدا و ادای دین نسبت به آنها از مهم ترین اهداف ساخت المان برای این دو شهید گمنام هست.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۶۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه شهدای گمنام،با بیان این که طی سال های گذشته شهر آبدان برای نخستین بار میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام بود،تصریح کرد: این شهرداری با افتخار از زمان تدفین این دو شهید گمنام عملیات اجرایی ساخت المان آن را شروع کرد و در حال حاضر مراح پایانی آن در دست اقدام است.
 
زهیر حاجیان یادآور شد: المان شهدای گمنام شهر آبدان توسط شهرداری طراحی شد و بعد از تصویب مراجع ذی ربط به مرحل اجرا در آمده است و در حال حاضر نیز پرژه فعال است.
 
شهردار آبدان تصریح کرد: از انجای که این المان یک اثر ماندگار برای مردم شهر آبدان خواهد بود تلاشها بر این است که این المان به بهترین نحوه ساخت شده و به همین علت در ساخت این المان از ظریف کاری های زیادی بهره گرفته شده است.
 
این مسئول با اشاره به اعتبار ساخت این المان گفت: اعتبار تقریبی این المان حدود 350میلیلون تومان است که از بودجه داخلی و استانی شهرداری تامیین شده است.
 
حاجیان ارزش نهادن به خون پاک شهدا و ادای دین نسبت به آنها را از مهم ترین اهداف ساخت المان برای این دو شهید گمنام بر شمرد.
 
انتهای خبر./ 
ارسال نظرات