مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت‌وگو با «بسیج»:
بهادری با بیان اینکه سپاه و بسیج هرگز تسلیم هجمه های استکبار جهانی نمی شوند،گفت: سپاه و بسیج به عنوان ستون های انقلاب، همیشه سدی محکم در برابر مکرر و حیله های آنان هستند.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۰۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
علی بهادری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به هجمه های دشمن به سپاه و بسیج اظهار داشت: سپاه و بسیج در برابر انواع تهدیدات امنیتی، نظامی، فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان با از جان گذشتگی، سینه خود را سپر حوادث انقلاب و نظام قرار داده اند و با تمسک به راه و منش عاشورایی در برابر دشمن ایستاده اند و طبیعی است دشمنی که این نهاد مردمی و انقلابی را در مقابل خود می بیند، انواع هجمه ها را متوجه آن کند.

وی خاطرنشان کرد: به قدری نقش سپاه در تبعیت از ولایت، استمرار انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مهم و برجسته بود که امام راحل همواره در بیاناتشان آن را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

بهادری در ادامه اظهار داشت: امروز عظمت رسالت و صحت انجام وظیفه سپاه و بسیج را در حجم وسیع هجمه‌های استکبار علیه این بازوی توانمند ولایت و انقلاب اسلامی می‌بینیم و به هر میزانی که هجمه‌ها و هدف‌گذاری‌ها علیه سپاه و بسیج بیشتر می‌شود، استواری و ثبات قدم پاسداران نیز افزایش می‌یابد. 

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج هرگز تسلیم هجمه های استکبار جهانی نمی شوند خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که سپاه و بسیج به عنوان ستون های انقلاب، همیشه سدی محکم در برابر مکرر و حیله های آنان هستند.

ارسال نظرات