مدیرعامل خانه نور ایرانیان بصیر در دامغان خبر داد:
مدیرعامل خانه نور ایرانیان بصیر گفت: شورای عالی انجمن‌های ایثارگران و جانبازان کشور برای نخستین بار با تلاش خانه نور ایرانیان بصیر تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۲۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حمید جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در دامغان از وجود 12 هزار جانباز در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 750 نفر جانبازان بصیر هستند که در راه دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی یک یا هر دو چشم خود راتقدیم کرده‌اند.

وی افزود: با تلاش و پیگیری شورای عالی انجمن های ایثارگران و جانبازان کشور از سازمان برنامه و بودجه خواسته شده بخشی از بدهکاری یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه ها با هدف رفع مشکل خدمات درمانی جانبازان پرداخت شود که این موضوع مورد موافقت قرار گرفته است.

مدیرعامل خانه نور ایرانیان بصیر تصریح کرد: برای نخستین بار نرم افزارهای ویژه جانبازان و نابینایان برای کار با رایانه تولید شده که این نرم افزارها برای قرائت و نگارش با رایانه کارایی دارد. 

جعفری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و رسیدگی به مشکلات جانبازان را از مهمترین برنامه های خانه نور جانبازان بصیر در کشور بیان کرد.

مدیرعامل خانه نور ایرانیان بصیر همچنین با اشاره به وجود هفت هزار و ۶۰۰ نفر جانباز در سطح استان سمنان، اظهار داشت: هفت نفر از این عزیزان جانبازان بصیر هستند. 

وی از جانبازان به عنوان الگوهای ایثار و از خود گذشتگی یاد کرد و گفت: جانبازان استان سمنان تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی هستند و رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال آنان از مهمترین برنامه ها است.

جعفری با هدف شرکت در همایش جانبازان بصیر استان سمنان به شهرستان دامغان سفر کرده بود که در این همایش از جانبازان بصیر و خانواده های آنان با اهدا لوح و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها