نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

برجام فایده مثبتی برای جامعه نداشته است/ معیشت مردم به اندازه ای بهم ریخته است که معجزه هم نمی تواند کاری کند

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات اقتصادی عاملی برای به انحراف کشاندن جوانان دانست
کد خبر: ۸۸۰۷۰۲۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، مولوی نظیر احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار ما  مشکلات اقتصادی را عاملی برای به انحراف کشاندن جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی باعث می شود مردم در تنگنا باشند که این مهم باعث می شود قشر جوان جامعه به سمت گروه های ضد انقلاب خارج از کشور جذب شوند.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی لازم و ملزوم یکدیگر هستند، گفت: وقتی وضعیت اقتصادی بهتر شود قطعا از فساد اجتماعی موجود نظیر مواد فروشی، اعتیاد و یا جذب شدن به سمت گروهک ها کاسته می شود.
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: عامل فساد اجتماعی در جامعه ناشی از مشکلات اقتصادی است که می طلبد اولویت مهم همه رفع مشکلات اقتصادی از جامعه باشد.
وی وضع نابسامان معیشتی و اقتصادی را در بروز مشکلات مهم دانست و افزود: برجام هیچ فایده مثبتی برای جامعه در بر نداشته است.  
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه برنامه ریزی صحیح عامل بهبود بخشیدن به وضعیت معیشتی موجود است، خاطر نشان کرد: وضعیت به حدی بهم ریخته است که معجزه هم نمی تواند کاری کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار