بوشهر-رئیس بیمه سلامت شهرستان دیر گفت: تحت پوشش قرار دادن اتباع خارجی ساکن شهرستان دیر در دستور کار بیمه سلامت قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۳۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، ایرج هلالی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، اظهار داشت:تحت پوشش قرار دادن اتباع خارجی ساکن شهرستان دیر در دستور کار بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی افزود: مدت این قرار داد تا ششم اسفند ماه سال جاری قابل اجرا می باشد.

هلالی گفت: کلیه اتباع خارجی عراقی و افغانی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و  در قالب صندوق سایر اقشار از بسته بیمه سلامت خدمات بستری ـ بستری موقت و سرپایی در بیمارستانهای دولتی بهره مند شوند.

وی گفت: متقاضیان دفترچه بیمه اتباع خارجی ملزوم به ارائه کارت شناسایی و یا معرفی نامه از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خواهند بود.

هلالی افزود: پروژه بیمه سلامت برای اتباع خارجی که در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده در دنیا کم‌نظیر است.

ایرج هلالی خاطر نشان کرد: اتباع خارجی مشکلات بسیاری در امر سلامت و درمان داشتند که با اجرای این طرح، می توانیم در جهت کمک به حل مشکلات آنها، خدمات ارایه دهیم. 

وی گفت: ایجاد آرامش و آسایش برای مردم مهمترین وظیفه اداره بیمه سلامت شهرستان دیر است.

سرپرست بیمه سلامت شهرستان دیر گفت: در حال حاضر 38 هزار و 304 نفر در شهرستان دیر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از این تعداد 33 هزار نفر 518 نفر را بیمه شدگان روستایی تشکیل می‌دهند.

هلالی با اشاره به اینکه 7 هزار و 230 نفر در 6 ماهه نخست سال جاری دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند، گفت: قشری که از این بیمه استفاده کردند مشکلات مالی دارند.

ایرج هلالی افزود: در حال حاضر  بیماران خاصی شامل هموفیلی، تالاسمی، ام اس و کلیوی در شهرستان دیر شناسایی شده است که داروهای این بیماران نیز رایگان می باشد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات