خبرهای داغ:
آشوری در اولین نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی ، هنری شهرستان شاهرود گفت: بیش از سی برنامه فرهنگی هنری در ایام ا... دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۶۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در اولین نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی ، هنری شهرستان در جمع اعضاء این کمیته که در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد ، ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و در گذشت ناگهانی آیت ا... هاشمی رفسنجانی یاردیرین انقلاب، امام و رهبری، عنوان کرد: بیش از سی برنامه فرهنگی،هنری در ایام ا... دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان شاهرو برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری دهه مبارک فجر باید تلاش نمائیم برنامه ها وجهه مردمی و با مشارکت بیشتر آنها در مساجد ، مکان های عمومی، دانشگاهها  و بصورت شهرستانی ( بخش و شهرها )  برگزار گردد.

آشوری خاطر نشان کرد: در شهرستان شاهرود اندیشه های غنی و قوی فرهنگی و هنری داریم که می توانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم و بخصوص جوانان در جشن های دهه مبارک فجر بازگو و آن خاطرات را برای نسل جوان آشنا و به آنها بشناسانند.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر سعی نمائیم شادی ، نشاط ، امید و شیرینی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را ، خانواده ها ، جوانان و کودکان احساس و درک نمایند.

همچنین در این نشست هر یک از اعضاء کمیته، برنامه های فرهنگی هنری قابل اجرای دستگاه خود را برای ایام ا... دهه مبارک فجر ارائه دادند و جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های جشن انقلاب، پیشنهادات خود را مطرح کردند.

لازم به ذکر است از جمله برنامه های قابل اجرا در دهه فجر در شهرستان شاهرود، برنامه زنگ انقلاب و حضور در گلزار شهدا ، فضا سازی مناسب در دستگاه ها و معابر عمومی، نمایشگاه عکس، نقاشی ، جنگ و نمایش کمدی، شب شعر و خاطره، جشن انقلاب، ثبت نام عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی،مسابقه، سرود ،تواشیح ،سخنرانی ،محفل انس با قرآن، مسابقات قرآنی دانش آموزان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ده شب با ده کانون فرهنگی و هنری مساجد، دیدار با خانواده های شهدا، ارسال پیامک  با موضوع انقلاب در بین خانواده ها  می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها