خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: ما باید از اعتماد کردن به قدرت های کذاب توبه کنیم و بار دیگر با تکیه بر نیروهای داخلی و تولیدات خود سبب پیشرفت اقتصاد مقاومتی در کشور شویم.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۸۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت شهرستان قزوین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سالروز امضای توافق‌نامه برجام اظهار کرد: برجام یک قرارداد بزرگ بین ایران و 5 قدرت بزرگ دنیا بوده که از نظر ما در راستای نفی توطئه ها و تحریم‌ها صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: دشمن همواره با جوسازی علیه انقلاب در صدد بود که ماهیتی دروغین از اسلام و انقلاب را برای همگان بیان کند و ادعای آن‌ها در خصوص تصمیم ایران برای تولید بمب اتم یکی از این جوسازی ها است.

وی ادامه داد: تولید بمب اتم توسط ایران تنها ادعایی دروغین از سصوی آمریکا بوده و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز گفته‌اند تولید بمب اتم و استفاده از آن هرگز جزو اخلاق سیاسی، اخلاقی و انسانی ما نبوده است.

این مسئول افزود: استفاده از بمب اتمی هرگز در قاموس جمهوری اسلامی نمی‌گنجد و دشمن از آن به عنوان حربه‌ای برای ایران هراسی استفاده می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان قزوین باز کردن مشت دشمن در برابر توطئه‌ها را از اهداف امضای توافق‌نامه برجام عنوان کرد و گفت: رفع تحریم‌های ظالمانه و آزادشدن ایران و هم‌چنین اثبات حسن‌نیت که ایران با کسی دشمنی ندارد از دیگر اهداف امضای این توافق‌نامه بوده است.

قابل مطرح کرد: بعضی از افراد با تبلیغات بیجا راه دستیابی به همه موفقیت‌ها و رفع تمام مشکلات مردم و جامعه را منوط به امضای توافق‌نامه برجام می‌کردند، در حالی‌که این تبلیغات واقعا بی پایه و اساس بودند.

وی دستیابی به رفاه کامل را تنها وابسته به دوستی با آمریکا ندانسته و بیان کرد: آمریکا و دوستداران و حامیان این کشور در گل و بلبل نبوده و خود نیز دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و دستیابی به رفاه کامل در سایه دوستی با آمریکا تنها یک امید واهی است.

امام جمعه موقت شهرستان قزوین ادامه داد: امروز همه کسانی که تبلیغات افراطی در خصوص برجام انجام داده‌اند به نوعی شرمنده و هم‌چنین پاسخگو باید باشند ولی متاسفانه همه چیز را در سایه دور شدن جنگ از کشور آن‌هم توسط برجام، پوشانده و تجیه می‌کنند.

قابل بیان کرد: استقامت ملت، صلابت کلام رهبری، حضور متعهدانه مردم در جنگ تحمیلی، قدرت ما که در چهره تابناک شهدا و هم‌چنین عقیده ملت کاملا آشکار بوده است  باعث شده که آمریکا توان مقابله و جنگ با ایران را نداشته باشد وگرنه دستیابی به این مهم آن‌هم توسط چانه‌زنی غیرممکن است.

وی برجام را فاقد دستاوردهای مهم عنوان کرد و گفت: ما محصول و دستاورد جدیدی را از برجام ندیده ایم و تمدید دوباره تحریم‌ها آغاز زمزمه‌ تحریم‌های جدید در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: علیرغم امضای توافق‌نامه برجام هنوز واردات و صادرات ایران با دیگر کشورها در سطح پایینی قرار دارد و تنها اجناس و کالاهای مصرفی رده پایین و مضر اجازه ورود به کشور را دارند و بانک‌های خارجی که با ایران قرارداد بسته‌اند توسط آمریکا تنبیه خواهند شد.

قابل در خاتمه متذکر شد: ما باید از اعتماد کردن به این قدرت های کاذب توبه کنیم و بار دیگر با تکیه بر نیروهای داخلی و تولیدات خود سبب پیشرفت اقتصاد مقاومتی در کشور شویم.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها