خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرافراز می گوید: هیچ نهادی به اندازه ولایت فقیه از ابتدای انقلاب تا به امروز، از ناحیه دشمنان خارجی و داخلی مورد هجمه واقع نشده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۸۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ فولادشهر و در ادامه سلسله مباحث خود پیرامون موضوع خانواده گفت: به کارگیری موجبات و عواملی که محبّت بین آحاد خانواده به ویژه بین زن و شوهر را زیاد می کند، از راهکارهای یک زندگی سالم و پویاست.

حجت الاسلام مسعود سرافراز با بیان اینکه خانواده ها باید از گزندهای اجنماعی در امان باشند تصریح کرد: دین ما بر پایه محبّت استوار است و هر چیزی که این رشته را محکم تر و استوار تر کند، عملی است ستوده که موجبات استحکام بنیاد هر خانواده را به دنبال خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه فولادشهر مشکلات امروز بشریت را مولود کمبود معنویت، اخلاق، فرهنگ و پیامد ضعف عقیده و اخلاق و اندیشه دانست و خاطرنشان کرد: امروز بشریت بر کُرات آسمانی گام نهاده و دریا و فضا و اعماق زمین را فتح کرده است، ولی کماکان در بند خشم، شهوت، کینه، جهل و غرور خویش به شدت گرفتارند.

وی با توجه به خباثت ها و جنایت های جبهه استکبار در قبال کشورمان خاطرنشان کرد: دشمنان ما این را متوجه شده اند که ولایت فقیه، ستون فقرات انقلاب اسلامی و حکومت دینی و عمود خیمه انقلاب است و به همین خاطر است که هیچ نهادی به اندازه ولایت فقیه از ابتدای انقلاب تا به امروز، از ناحیه دشمنان خارجی و داخلی مورد هجمه واقع نشده است.

امام جمعه فولادشهر در ادامه با تسلیت درگذشت ناگهانى ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمى رفسنجانى تشریح کرد: اشاره مقام معظم رهبرى بر رفاقت ۵۹ ساله با آقاى هاشمى رفسنجانى و پیوندى که سرآغاز آن در بین‏ الحرمین کربلاى معلى بود، نشان مى‏ دهد که فقدان این یار، همکار و رفیق دیرین، براى رهبر معظم انقلاب سخت و جانکاه بوده است.

حجت الاسلام سرافراز در پایان متذکر شد: حضور با شکوه و هوشمندانه مردم در مراسم تشییع ایشان هم نشان داد که مردم ما هیچگاه سوابق و خدمات یک چهره انقلابى و خدوم را فراموش نمى‏ کنند ولو آن‏که در برهه‏ هایى با برخى تصمیمات و نظرات ایشان مخالفت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها