خبرهای داغ:
یک کارآفرین و مدرس گریم گفت: امروزه متاسفانه خیلی از خانم‌ها برای داشتن اعتماد به نفس بالا به سمت آرایش غلیظ گرایش پیدا می‌کنند! به اعتقاد من آرایش غلیظ امروزه دیگر در هیچ جای دنیا پسندیده نیست.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۹۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج ،مائده اکبری، در گفت و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، ، اعتماد به نفس و تمرکز بالا را دو شاخصه اصلی در حرفه گریم دانست و گفت: اعتماد به نفس بالا در کار گریم بسیار مهم و حائز اهمیت است. من یادم است در سن ۲۱ سالگی که در محضر استادم خانم زندی یکی از بهترین اساتید گریم کشور بودم در جلسه اول آموزش حدود یک ساعت در مورد اعتماد به نفس داشتن در این کار صحبت می‌کرد و من در آنجا بود که فهمیدم برای موفقیت در این کار باید از اعتماد به نفس و دقت و تمرکز بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: گریم تمام خطای چشم و صورت را به نحو زیبا و قابل توجهی پوشش می‌دهد و این احساس زیبایی و پوشانده شدن عیوب باعث می‌شود تا فرد همواره از اعتماد به نفس بالایی برخوردار شود.

 

این مدرس گریم، آرایش‌های افراطی در زنان جامعه را معضلی بزرگ دانست و اظهار کرد: امروزه متاسفانه خیلی از خانم‌ها برای داشتن اعتماد به نفس بالا به سمت آرایش غلیظ گرایش پیدا می‌کنند تا با این کار توجه دیگران به خودشان را جلب کنند.

 

اکبری تصریح کرد: به اعتقاد من آرایش غلیظ امروزه دیگر در هیچ جای دنیا  پسندیده نیست و توصیه ما به خانم‌های ایرانی این است که به جای آرایش غلیظ و خودنمایی به ساده آرایی روی بیاورند که این کار باعث مدیریت اقتصادی خانم‌ها در امر آرایش هم می‌شود.

 

وی هنر گریم در کشور را خوب و ایده آل برشمرد و افزود: وضعیت کشور ما در هنر گریم بسیار وضعیت خوب و  ایده آلی است و این نشان از هنر ایرانیان دارد که در بسیاری از موارد از هوش و ذکاوت و خلاقیت بالایی برخوردارند. من سالیان زیادی در کشورهای سوریه و لبنان و دبی کار گریم کرده ام و به جرات می‌گویم که در این کشورها هنر ایرانی به خصوص در عرصه گریم طرفداران قابل توجهی دارد.

ارسال نظرات