خبرهای داغ:
؛

نشست سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در قم برگزار شد

نشست سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرمانده، کارکنان پایور و سربازان ناحیه در حسینیه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۹۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم مهدی ساجدی از هادیان سیاسی به موضوع تحولات منطقه خاورمیانه و بحث نفوذ پرداخت و گفت: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی جلوگیری از به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی است. به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی با تمام تجهیزات و توان خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت این انقلاب را بگیرند.

ساجدی افزود: دشمنان انقلاب با کمک افراد خودفروخته و منافقین داخل کشور دست به توطئه و فتنه انگیزی و نیروهای ارزشی انقلاب را تندرو و افراطی می خوانند و قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند.

نشست سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

وی در ادامه افزود: حدود 700 اتاق فکر در آمریکا فعالیت می کنند و 3500 مقاله و 4200 جلد کتاب در خصوص مقابله با انقلاب اسلامی تولید شده است. و جمع بندی هایی که از این اتاق فکرها بدست آمده نشان می دهد که نگرانی آمریکایی ها از به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی است.

ساجدی در پایان افزود: امروزه آمریکایی ها به وسیله فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی راه نفوذ را در خانه های ما پیدا کرده اند و قصد داردند به فرهنگ و ارزش های انقلابی ما ضربه بزنند و مسئولان نظام اسلامی نباید نسبت به این امر بی تفاوت باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار