مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،"سردار سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر رهنمودهای امام (ره)، محوریت قرار دادن دین و حضور احاد مردم به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: شاخصه انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و ارتباط بین نظام، مسئولان و مردم یکی از ویژگی های برجسته انقلاب است.

فرماده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به تحولات اخیر در منطقه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای متلاطم قرار گرفته که در این شرایط نظم و امنیت در آن حاکم است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی با هدایت ها و رهنمودهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب از صحنه و توطئه های مختلف دشمنان چه در زمان انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره پیروزی و سربلند بوده است.

سردار حسینی با بیان اینکه ایران اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جزء کشورهای برتر جهان می باشد، ادامه داد: یکی از ظرفیت های کشور ما نیروی های جوان، بانشاط و باسواد است که همواره به دنبال توسعه و پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب هستند.

وی  با اشاره به توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در حال سنگ اندازی برای جلوگیری از پیشرفت کشور ما می باشند که با رهنمودهای معظم له و تکیه بر توان داخلی توانسته ایم به این مرحله از پیشرفت و توسعه برسیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با تاکید بر اینکه دشمنان نمی خواهند منافع آنها در منطقه و جهان به خطر بیفتد اظهار کرد: امروز دشمنان با ایجاد گروهک های تروریستی و تکفیری می خواهند علاوه بر ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی صهیونیستی، به ناامنی منطقه برای رسیدن به اهداف خود برسند.

حسینی ادامه داد: دشمنان با ایجاد گروهک های تروریستی می خواهند باعث درگیری بین مسلمانان و چپاول سرمایه های آنها و از همه مهمتر باعث تخریب دین مبین اسلام شوند.

وی با اشاره به پیشرفت علمی ایران در عرصه های مختلف گفت: این پیشرفت های حاصل عزم جوانان و مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه غرب می باشد که حاصل آن در زمینه هوافضا و تکنولوژی الکترونیکی و هسته در چند دهه اخیر مشاهده شده است.

حسینی با بیان اینکه غربی ها نه تنها با تروریست مبارزه نمی کنند بلکه از گروهک های تروریستی حمایت می کنند، عنوان کرد: عربستان، اسرائیل و ... که آشکارا به نقض حقوق بشر و جنایات ضد بشری می پردازند و چون در راستای اهداف آنها می باشد نقض حقوق بشر محسوب نمی شود.

در این آیین از زحمات سرگرد پاسدار علی غلامی فرمانده سابق سپاه ناحیه سیروان قدردانی و سرگرد پاسدار احمد اورنگ از سوی سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سیروان منصوب شد.

 
 


 

ارسال نظرات