دومین جشنواره دانشجویی ققنوس برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی ققنوس خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف بررسی آثار فرهنگی و هنری دانشجویان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۲۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس با موضوعات اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه، پوستر، عکس کاریکاتور، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی، موسیقی سنتی و تلفیقی به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

وی در مورد چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس گفت: دانشجویان علاقه مند می توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه به آدرس ساری، بلوار پاسدارن، کوچه شهید بهرامی،بسیج دانشجویی استان مازندران، معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند یا به واحدهای بسیج دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان مازندران تحویل دهند.

نوری افزود: متقاضیان دانشجو برای حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس تلگرامی A_D_M_I_N_Farhangi@ نیز ارسال کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها