خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ما با ید با بهره بری از بصیرت که مهمترین شاخصه مومنین است دشمن خود را بشناسیم و در برابر زرسالاران مقاومت کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۵۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب انگلیس و آمریکا را مهمترین دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کردند که به واسطه پول و زر آرا به سمت خود می آورند.

وی ادامه داد: رهبر معظم بارها تاکید داشته اند که دشمنان ما هرگز برای فشار آوردن به ما محدودیتی ندارند، همان طور که دولت اوباما به دولت آینده آمریکا توصیه کرده است که تنها روش مقابله و برخورد با ایران سخت گیری هرچه بیشتر و ادامه تحریم ها خواهد بود.

این مسئول اذعان کرد: روش آمریکا طی دوران اخیر در برخورد با ما هرگز تغییر نکرده است، زمانی بوش پسر ایران را مرکز شرارت می دانست که با استفاده از انرژی هسته ای می توانیم کارهای خود را به راحتی پیش بریم.

حسینی تاکید کرد: ما با ید با بهره بری از بصیرت که مهمترین شاخصه مومنین است دشمن خود را بشناسیم و در برابر زرسالاران مقاومت کنیم.

وی یادآور شد: اختلاف بین قوا مسئله ای عادی است و نباید در این موضوع همان طور که رهبر نیز تاکید کردند بزرگنمایی صورت بگیرد، داشتن قوه قضائیه مستقل و کارآمد از نعمات بزرگ عرضه شده به جمهوری اسلامی است و در کنار آن باید برای داشتن نیروهای سپاه و بسیج که همواره در خدمت انقلاب بوده اند باید شکرگزار بود.

این کارشناس با بیان اینکه هدف دشمنان از تحریم های اقتصادی مقابل هم قرار دادن مردم و نظام است گفت: باید هدف دشمن را بشناسیم، کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی و فشارهایی که مردم آن را تحمل می کنند نیست، با این حال باید هدف دشمن از تمام این فشار ها را شناخت و در برابر آن موضع گرفت.

حسینی ادامه داد: رهبر مهمترین راهکار مقابله با دشمن خصوصا زمانی که از حربه تحریم استفاده می کند را اقتصاد مقاومتی معرفی کردند که توانای داخلی را افزایش می دهد، همچنین تقویت بنیان های علمی داخلی نیز می تواند از دیگر راه های مقاوم سازی کشور است که نباید از آن غافل بود.

وی اذعان کرد: باید اقتصاد مقاومتی را در تمام ابعاد زندگی به جریان اندازیم، کشور اسلامی نباید رکود و بیکاری را آنطور که امروز می بینیم تجربه کند، ارزش پول ایرانی نیز باید در سریع ترین زمان ممکن بهبود یابد و در کنار همه اینها وحدت و همراهی دولت و مردم با هم مهمترین مشخصه ای است که همواره باید حفظ شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها