معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان:

انجام نظارت‌های دقیق باید در تمامی دولت‌ها اِعمال می شد

انجام نظارت‌های دقیق بسیار مطلوب است ولی باید در تمامی دولت‌ها اِعمال می شد تا شاهد اين ميزان از فساد به جاي مانده از گذشته نباشيم.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۸۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در ششمین جلسه شورای اداری استان ضمن اشاره به تشدید نظارت‌ها بر عملکرد دولت گفت: هیچ یک از دستگاه‌های نظارتی تعهدی در قبال نادیده گرفتن اشکالات و خطاهای مسئولان این دولت ندارند و تمام اقدامات انجام شده مديران در سطوح مختلف دولت لحظه به لحظه از سوی دستگاه‌های نظارتی مختلف تحت بررسی قرار می‌گیرد.

سید بیوک موسوی افزود: انجام نظارت‌های دقیق بسیار مطلوب است ولی باید در تمامی دولت‌ها اِعمال می شد تا شاهد اين ميزان از فساد به جاي مانده از گذشته نباشيم.

وي اظهار داشت: در آستانه انتخابات علیرغم اینکه دولت با کمترین درآمدها تحت شدیدترین انتقادات و فشارها و نظارت‌ها قرار گرفته، ولی بدست فرزندان امام و رهبری، اقدامات شایسته و مبارکی در کشور انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از مشارکت‌های مردمی در برپایی گرامي داشت دهه فجر تاکید نمود و افزود: تلاش کنیم مردم کماکان خود را صاحبان اصلی انقلاب بدانند و در پاسداشت دستاوردهای آن سهیم باشند.

اين مقام مسول اطلاع رسانی صحیح و گسترده عملکرد دولت در سطح جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه ای به مردم گفته شود که دولت با وجود محدودیت‌های مالی و علیرغم کاهش شدید دلارهای نفتی و درآمدهای دولتی، اقدامات و خدمات شایسته ای داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان با اشاره به دستیابی مجدد کشور به خودکفایی در زمینه تولید گندم یادآور شد: با همت وزیر جهاد کشاورزی کنونی، کشور در سال 84 به خودکفایی در تولید گندم دست یافته بود ولی با عدم تدبیر و در‌پیش گیری سیاست های نامناسب، کشور مجبور به واردات سالیانه بیش از 6 میلیون تن گندم تا سال 92 بود، ولی با مدیریت مطلوب دولت تدبیر و امید در 3.5 سال گذشته، کشور بدون افزایش زمین زراعی تحت کشت، مجددا به خودکفایی در تولید گندم دست یافت.

موسوی دستاوردهای دولت در برخي حوزه‌ها از جمله سياست خارجي، اجراي طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم و ثبات اقتصادي را خیره‌کننده خواند و افزود: دولت تدبیر و امید در بسیاری از زمینه ها از قبیل گازرسانی به 40 درصد روستاها علیرغم محدودیتهای مالی و اعتباری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

اين مقام مسئول ادامه داد: يكي از موفقيت هاي اين دولت كه از اثرات مثبت برجام نيز محسوب مي شود سروسامان دادن به مساله دارو و واردات داروهاي مربوط به بيماري هاي خاص با قيمت مناسب است كه موجب دسترسي آسان مردم و جلب رضايت بيماران نيازمند شده است كه متاسفانه در دولت گذشته ارز اختصاص يافته به واردات دارو در زمينه واردات دسته بيل، سنگ پا و لوازم آرايشي مورد استفاده قرار مي گرفت.

وی همچنین به رونمایی از منشور حقوق شهروندی اشاره نمود و گفت: با تدوین و ابلاغ این منشور براساس قانون اساسی بعنوان میثاق‌نامه ملی، هیچ مدیری حق نخواهد داشت به بهانه اجرای قانون، حقوق ملت را تضییع نماید.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع ایشان اشاره نمود و گفت: بسیاری از افراد در جهت مخدوش نمودند چهره معنوی و خدمات مدبرانه آیت اله هاشمی رفسنجانی در جامعه تلاش می‌کردند، ولی خداوند محبت ایشان را در دل مردم قرار داد و سیل حضور جمعیت در مراسم تشییع، معادلات دشمنان را بر هم زد.

موسوی حضور مردم در مراسم تشییع و یادبود آیت اله هاشمی را نشان دهنده قدرشناسی مردم از خدمات شایسته ایشان عنوان نمود و افزود: بسیاری از این اقدامات صادقانه موجب شد تا مردم به ایشان دل ببندند و در مراسم جانسوزانه شرکت نمایند.

وی به افزایش حملات به اقدامات دولت در آستانه برگزاری انتخابات اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود ارتحال آیت‌اله هاشمی رفسنجانی بتواند موجب تلنگر به مخالفين شده و با رعايت انصاف در انتقاد، از این هجمه‌ها بکاهد.

موسوی همچنین در ادامه از حضور معنوی و رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان قدردانی نمود و گفت: مردم استان زنجان همواره از نَفَس های معنوی و باران مهربانی کلام آیت الله خاتمی بهره مند می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار وجود بزرگانی در حوزه های علم، معرفت و مدیریت در استان زنجان را عامل کسب رتبه‌های بالا در زمینه های مختلف دانسته و بابت این نعمات از خداوند سپاسگذاری نمود.


ارسال نظرات