مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:
از آغاز سال جاری تا کنون میزان کمک حامیان در طرح محسنین 9 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۱۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد در اجرای طرح محسنین از افزایش 927 نفری حامیان این طرح خبر داد و گفت: اجرای طرح‌ محسنین برای کمک به بهبود معیشت فرزندان بد سرپرست و یا دارای سرپرست از کار افتاده است.

هدایت صفری افزود: طرح محسنین طرح حمایت از فرزندان غیر یتیم تحت حمایت امداد است.

وی تصریح کرد: در طرح محسنین حامیان با تقبل بخشی از هزینه‌های این افراد بصورت ماهیانه به عنوان فرزندان معنوی خود مساعدت‌های ممکن را به این گروه از جامعه هدف ارائه میدهند .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 491 فرزند طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که 221 نفر از آنها حامی ندارند، گفت: از ابتدای سالجاری 927 نفر به تعداد حامیان طرح محسنین اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در حال حاضر 3 هزار و 600 حامی در قالب طرح محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همکاری دارند، گفت: از آغاز سال جاری تا کنون میزان کمک حامیان در طرح محسنین 9 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.

صفری با اشاره به اهداف اجرای طرح محسنین اضافه کرد: بیشترین هدف کمیته امداد در این طرح بالا بردن وضعیت معیشتی و مالی خانواده های نیازمندبا استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران وایجاد زمینه درراستای فیض خدمت به نیازمندان توسط حامیان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه مشارکت خیران در طرح محسنین موجب می‌شود که عزت نفس خانواده‌های زیرپوشش این طرح حفظ شود، افزود: حامیان به عنوان پشتیبان معنوی فرزندان معنوی خود در این طرح علاوه بر تامین بخشی از نیازهای این فرزندان موجبات شکوفایی این گروه از جامعه هدف و افزایش اعتماد به نفس در آنها میشوند .

ارسال نظرات