قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان :

تجهیز مراکز درمانی لرستان امسال هشت میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان بوده است

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت :تجهیز مراکز درمانی لرستان طی امسال هشت میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومانت جهیزات پزشکی بوده است،
کد خبر: ۸۸۰۷۲۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، نادر همتی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد ضمن اشاره میزان مشارکت خیران در ساخت و تجهیز مراکز درمانی لرستان اظهار داشت: این میزان طی سال گذشته ۵۷ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان بود که طی امسال به ۳۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه از مجموع کمک و مشارکت خیران در حوزه ساخت و تجهیز مراکز درمانی لرستان طی امسال هشت میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان تجهیزات پزشکی بوده است، افزود: زیر بنای احداث مراکز درمانی و بهداشتی در لرستان طی امسال توسط خیران ۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع بوده است.

وی تصریح کرد : طی سال گذشته خیران شش هزار و ۵۴۰ متر مربع مرکز بهداشتی و درمانی در استان احداث کرده اند، این در حالیست که این میزان در سال ۹۳ تنها ۲۰۰ متر مربع بوده است.

وی در ادامه به میزان تجهیزات خریداری شده توسط خیران برای مراکز بهداشتی و درمانی لرستان اشاره کرد و عنوان داشت : طی سال ۹۳ حدود ۷۰۰ میلیون تومان و این رقم در سال گذشته دو میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان و طی امسال هشت میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان بوده است.

 انتهای خبر /ز

ارسال نظرات