مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: طی امسال ۲۱ پروژه آموزشی خیرساز در قالب ۵۲ کلاس درس در استان افتتاح شده است
کد خبر: ۸۸۰۷۲۴۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، محمد چگنی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که درسالن جلسات استانداری برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مشارکت خیرین اداره کل نوسازی مدارس لرستان پرداخت و اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل نوسازی مدارس لرستان از سال ۷۸ تشکیل شد، که ۸۲۳ افراد خیر مدرسه ساز در استان وجود دارد و این خیرین شامل ۱۲۳ زن، ۶۵۶ مرد و ۴۴ خیر حقوقی هستند.

وی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان از سال ۸۷ تا کنون را بالغ بر ۲۹۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برشمرد و افزود : کل مدارسی که در لرستان توسط خیرین احداث شده ۲۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی با زیربنای ۱۰۰ هزار مترمربع بوده است.

چگنی ضمن اشاره به اینکه یک چهارم کل مدارس استان توسط خیرین ساخته شده است، تصریح کرد : طی سه سال اخیر از سال ۹۲ تا ۹۵ میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان حدود ۱۰۳ میلیارد تومان بوده است که حدود ۵۴ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

وی تعداد پروژه های آموزشی اداره نوسازی مدارس لرستان طی امسال را ۶۷ پروژه عنوان داشت وگفت : زیربنای این پروژه های آموزشی ۳۳ هزار و ۸۷۲ متر مربع و در قالب ۲۶۴ کلاس درس در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان به ساخت ۲ باب مسجد توسط خیرین در استان اشاره کرد افزود : تا کنون طی امسال ۲۱ پروژه آموزشی در قالب ۵۲ کلاس درس و با زیربنای ۴ هزار و ۷۷۲ متر مربع توسط اداره کل نوسازی لرستان تحویل داده شده است.

وی درپایان خاطر نشان کرد : تعداد پروژه های اقتصاد مقاومتی اداره کل نوسازی مدارس لرستان را ۵۸ پروژه بوده است و از این تعداد تا امروز ۲۴ پروژه تحویل داده شده و ۱۳ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات